شناسهٔ خبر: 67214781 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

همزمان با ایام دهه ولایت

دومين دوره مسابقه سرود «هم‌سرا» برگزار می‌شود

آیین اختتامیه دومين دوره مسابقه سرود «هم‌سرا» ویژه خوانش گروه‌های سرود نوجوانان به مناسبت گراميداشت عيد غدير خم، در قالب اجرای گروه‌های سرود در فرهنگسراها برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پس از اجرای موفق دوره اول مسابقه «هم‌سرا» در اسفند 1402 و با هماهنگی فرهنگسراها، با حضور بیش از 500 نوجوان در فرهنگسراهای شهر تهران، گروه‌های سرود تشکیل و تمرین آنها برای آمادگی جهت حضور در اختتامیه مسابقه که همزمان با عید غدیر خم و دهه ولایت برگزار می‌شود در حال انجام است.
 
آیین اختتامیه این دوره از مسابقات «هم‌سرا»، همزمان با برگزاری جشن‌های دهه ولایت و عید غدیر خم در پهنه‌های چهارگانه  با حضور هیئت داوران ، روز دوشنبه ۲۸ خرداد، از ساعت 10  در پهنه جنوب در فرهنگسرای ولا، روز یکشنبه 3 تیر از ساعت 10 در  پهنه غرب در فرهنگسرای فردوس، روز چهارشنبه ۶  تیر از ساعت 10 در پهنه شرق در فرهنگسرای اشراق و روز پنجشنبه 7 تیر از ساعت 10 در پهنه شمال در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و گروه‌های سرود فرهنگسراها از نظر شاخصه‌های کوک، رعایت ریتم، آداب صحنه و خلاقیت در اجرا ارزیابی می‌شوند. 
 
گروه‌های سرود در فرهنگسراهای شهر تهران با هدف ایجاد هویت‌های جمعی نوجوانان حول این قالب موثر فرهنگی ایجاد شده است و بناست در مسیر رقابت فصلی این گروه‌ها به تقویت توانمندی خود بپردازند. طراحی و اجرای بخش‌های مختلف مراسم اختتامیه به عهده‌ی نوجوانان «حلقه‌های فرهنگسراها» است.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.
انتهای پیام

نظر شما