شناسهٔ خبر: 67214673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی: خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در اعتلای آموزش و پرورش در کشور ایفا می کنند

استاندار خراسان شمالی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گفت : خیرین مدرسه ساز نقش آفرینی موثری در اعتلای مجموعه آموزش و پرورش کشور دارند . استاندار خراسان شمالی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گفت : خیرین مدرسه ساز نقش آفرینی موثری در اعتلای مجموعه آموزش و پرورش کشور دارند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، محمدرضا حسین نژاد افزود: زمانی که خیر مدرسه ساز به احداث یک مدرسه کمک می کند به نوعی به یک نسل کمک کرده تا آن نسل آگاه و روشنفکر بتواند شرایط را برای بهبود آینده کشور رقم بزند .

وی اظهار داشت : در دولت سیزدهم هر ۳۵ ساعت یک کلاس درس احداث شد که این مهم با کمک خیرین و مسئولان انجام شد که منجر به اعتلای ساختار فضای آموزشی استان شد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: به رغم شرایط مطلوب،  در برخی نقاط استان توازن در فضای آموزشی وجود ندارد که امیدواریم با دیدگاه بلند سازمان نوسازی مدارس کشور این معضل برطرف شود .

وی در بخش دیگر سخنان خود از مقام معظم رهبری به عنوان بزرگترین خیر مدرسه ساز خراسان شمالی یاد کرد و گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری به استان شاهد تحول در حوزه مدرسه سازی بودیم .

حسین نژاد اظهار داشت : همچنین یکی از تاکیدات شهید جمهور نیز مدرسه سازی بود .

انتهای پیام

نظر شما