شناسهٔ خبر: 67214386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراکز بهزیستی زنجان آماده دریافت نذورات مردمی در عید قربان است

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت عید قربان تا عید غدیرخم، تمامی مراکز دولتی بهزیستی اعم از ادارات بهزیستی شهرستان ها، مرکز تامین و توسعه شهید فلاح و شیرخوارگاه ثمین تاب بهزیستی آماده دریافت کمک های مردمی و نذورات خیرین نیک اندیش زنجانی هستند.

صاحب‌خبر -

روح اله خدابنده لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه دهه ولایت در قالب پویش عید تا عید همه ساله از سوی سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت‌های خیرین در استان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این دهه فرصت مناسبی برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است تا با تاسی از سیره اهل بیت(ع) در راستای ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری گام بردارند.

این مسوول با بیان اینکه بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و نیازمند است، گفت: جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی دارد و تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به طرح حامی وحمایت از ایتام و کودکان آسیب پذیر اشاره کرد و افزود: هم اکنون نزدیک به ۷۰۰ کودک تحت حمایت حامیان قرار دارند و خیرین استان زنجان با مشارکت در طرح حامی می‌توانند کودکان بی‌سرپرست را تحت حمایت خود قرار داده و میزان مبلغ واریزی را بدون محدودیت انتخاب کنند.

خدابنده لو با دعوت از نهادها، سازمان های حمایتی و شرکای اجتماعی به ویژه اصناف، بانک ها، خیرین و گروه های مردمی و جهادی جهت شرکت در پویش عید تا عید یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات نقدی خود را از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت کنند.

نظر شما