شناسهٔ خبر: 67214329 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

عید سعید قربان، همراه با برنامه‌های تلویزیون

شبکه‌های سیما در روز عید قربان ویژه برنامه‌هایی را روانه آنتن خواهند کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، شبکه‌های سیما به مناسبت عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، برنامه‌هایی با رویکرد عید بندگی را پخش خواهند کرد. پخش نماز عید سعید قربان از دانشگاه تهران، حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س)، مولودی‌خوانی و نماهنگ، بخشی از تدابیر پیش بینی شده در شبکه‌های تلویزیونی است.

پخش نماز عید قربان از آنتن شبکه یک
نماز عید قربان در روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه به صورت زنده از دانشگاه تهران روی آنتن شبکه یک می‌رود.

همچنین برنامه «صبح بخیر ایران» روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه با حال و هوای عید قربان ساعت ۶ پخش می‌شود و نماز عید سعید قربان نیز ساعت ۸ از همین آنتن پخش می‌شود.
در روز دوشنبه همزمان با عید بزرگ قربان فیلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله» نیز ساعت ۱۶:۱۵ روی آنتن می‌رود.

«صبحانه ایرانی» شبکه دو با رویکرد عید قربان
«صبحانه ایرانی» با میهمانان ویژه و با حال و هوای عید قربان دوشنبه ساعت ۷ صبح از شبکه دو پخش می‌شود. مسابقه «صدر در صد» نیز با فضای شاد و فیلم سینمایی «دنیای آرمان» نیز در جدول پخش این شبکه قرار دارد.

پخش نماز عید قربان حرم امام رضا (ع) در شبکه سه
نماز عید قربان به صورت زنده از حرم امام رضا (ع) از شبکه سه پخش می‌شود.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» روز دوشنبه ۲۸ خرداد به مناسبت عید قربان به صورت ویژه پخش خواهد شد. این برنامه از ساعت ۹:۰۰ صبح به روی آنتن می‌رود. «سلام صبح بخیر» عیدانه که با حضور مجریان جوان و پر انژری اجرا می‌شود میزبان میهمانان، کارشناسان مذهبی و همچنین خوانندگان کشورمان می‌باشد.

پخش مستندی با رویکرد وحدت شیعه و سنی در شبکه چهار
مستند «شیر جان» که به موضوع وحدت شیعه و سنی می‌پردازد در روز دوشنبه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه چهار پخش می‌شود.

«خوش نمک» شبکه نسیم در عید قربان
برنامه «خوش نمک» با فضایی عیدانه، دوشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود. همچنین برنامه «نسیمی شو» در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

عید قربان همراه با شبکه آموزش
برنامه «مثبت آموزش» شبکه آموزش به مناسبت عید قربان دوشنبه ۲۸ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ پخش می‌شود. این برنامه با بخش‌های شاد و جذاب و مهمانان مختلف به صورت ویژه روی آنتن می‌رود.

پخش زنده نماز عید قربان و ویژه برنامه‌های عید بندگی از شبکه قرآن و معارف سیما
شبکه قرآن، نماز عید سعید قربان را از حرم حضرت معصومه (س) به صورت زنده و همچنین ویژه برنامه‌ای از حرم امام رضا (ع)، ویژه عید قربان پخش می‌شود.

برنامه «یاد خدا» نیز ویژه عید قربان یکشنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه ساعت ۲۰ با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی میرلوحی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

آنتن تماشایی شبکه تهران در عید قربان
ویژه برنامه معارفی «سدره» از عید قربان تا عید غدیر هر شب ساعت ۲۴:۰۰ با اجرای مهیار عبداللهی به صورت زنده به مدت ۷۰ دقیقه تماشایی می‌شود.

ویژه‌برنامه «سلام تهران» در شب عید بندگی با بخش‌های ویژه و با حضور مهمانان مختلف از ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. «سلام تهران» در روز عید قربان نیز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۰۰ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

برنامه «کمدین» روز عید سعید قربان ساعت ۱۶:۰۰، سکانس‌های تماشایی از فیلم سینمایی «دنیای خیالی دخترم» را روی آنتن می‌برد.

فیلم‌های سینمایی «خرس‌های بونی: بازگشت به زمین»، «وقتی همه خواب بودند» و «شغل خیلی آسان» در روز عید قربان از این شبکه پخش می‌شود.

مستند «مولود قربان» در روز عید قربان ساعت ۶:۲۵ پخش می‌شود. این مستند در مورد زندگی و شهادت شهید حاج عمار میر انصاری از شهدای حادثه منا در سال ۱۳۹۴ است که به مدت ۲۰ دقیقه تماشایی می‌شود.

شبکه امید و «پای کار ایران»
برنامه «پای کار ایران» به مناسبت عید قربان از ۲۶ خرداد تا ۸ تیر، هر شب ساعت ۲۳ با اجرای صادق تربتیان و علی مرادخانی پخش می‌شود.

«رواق» شبکه جام جم در عید قربان
برنامه «رواق» ویژه عید قربان در روز دوشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۳:۰۰ پخش می‌شود. مسابقه «ایران» ویژه عید قربان دوشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ به روی آنتن می‌رود. فیلم سینمایی «میش» ساعت ۶:۴۵ پخش می‌شود.

همچنین ارتباط با اماکن مذهبی، بیت الله الحرام، مدینه النبی، نجف، کربلا، حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در عید قربان از دیگر برنامه‌های این شبکه است.

نظر شما