شناسهٔ خبر: 67214271 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارگردان فیلم مطرح کرد؛

دختری که به یک افسانه جاودان تبدیل شد

آروین موذن زاده

فیلم «میجان و قصه کهربا» به تهیه کنندگی و کارگردانی کمال مقدم جمعه ۲۵ خرداد در یک اکران خصوصی به نمایش درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم «میجان و قصه کهربا» به تهیه کنندگی و کارگردانی کمال مقدم جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در سالن کاخ آپادانا با حضور تعدادی از بازیگران سینما، تلویزیون و عوامل سینما اکران شد و به زودی از سینماهای «هنر و تجربه» پلتفرم‌ها اکران می‌شود.

کارگردان «میجان و قصه کهربا» درباره داستان این فیلم توضیح داد: در سایه‌های جنگل ممنوعه دختری به نام میجان، به دنبال آرزوی تی تی، سایه‌ها و نورها را دنبال می‌کند تا راز کهربا را در میان معماهای جنگل کشف کند. پس از آن اتفاق میجان از یک دختر ساده به یک افسانه‌ جاودان تبدیل می‌شود که همه آدم‌ها را به دنبال رویاهای‌شان می‌کشاند.

مقدم در پایان عنوان کرد: در واقع هدف از تولید این فیلم این بود که بگوییم دوستی، همکاری و همدلی در جامعه ایرانی هنوز رواج دارد و از شاخصه‌های ما ایرانی‌ها است.

کاظم نوربخش، محمدرضا شیرخانلو، یوسف صادقی، علیرضا رضایی، مهسا تاجیک، الهه قاید امینی، علی مرزبان، رویا رضازاده، ابوالفضل مرزبان، مهدیس پریش، امیرمحمد شیرخانلو، ابوالفضل عبدلحسینی و عرفانه مددی بازیگران این اثر هستند.

عوامل «میجان و قصه کهربا» عبارتند از مجید حاتمی: نویسنده، ریحانه بوالحسنی و رمضانعلی خاکی جوان: جانشین تهیه، مهدی افشار: مدیر فیلمبرداری، وحید سلطانی: صدابردار، بابک شعاعی: طراح گریم، محمد نوری: طراح صحنه و لباس، سجاد رعیت: سرپرست گروه کارگردانی، پروین مقدم: مدیر برنامه‌ریزی و موسسه فیلمسازی مشتاقان: مجری طرح.

نظر شما