شناسهٔ خبر: 67213775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان:

دولت قوی و کارآمد از دل انتخابات پرشور حاصل می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان با تأکید بر اینکه یک دولت قوی و کارآمد از دل انتخابات پرشور و حداکثری بیرون خواهد آمد، گفت: جهاددانشگاهی اصفهان از تمام ظرفیت‌های خود برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

زاهد شفیعی در جلسه کمیته انتخابات جهاددانشگاهی واحد اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره در جهت خواسته‌های مردم گام برداشته است و ملت فهیم ایران همیشه پشتیبان نظام اسلامی بوده‌اند و این مهم را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند. همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، مکمل حماسه بدرقه شهیدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها راه حکمرانی مطلوب برای ایران، مشارکت آگاهانه و فعال مردم در انتخابات است، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری همه چشم‌ها به ایران است و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، گفتمان بین‌المللی ایران را در دنیا تقویت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان با تأکید بر اینکه یک دولت قوی و کارآمد از دل انتخابات پرشور و حداکثری بیرون خواهد آمد، افزود: امیدواریم با مشارکت بالای اقشار مختلف مردم در این انتخابات، شاهد فعالیت یک دولت قوی و مقتدر و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

وی با اشاره به ادامه مسیر خدمت دولت سیزدهم، گفت: جهاددانشگاهی به‌عنوان نهاد علمی و انقلابی مولود انقلاب اسلامی، به دور از هرگونه گرایش سیاسی و جانب‌داری از گروه‌ها و طیف‌های سیاسی، از تمام ظرفیت‌های خود برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده خواهد کرد.

شفیعی به ظرفیت بالا در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی، فناورانه، آموزشی، نظرسنجی، رسانه و تجاری‌سازی اشاره و تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه جهاددانشگاهی مرکز افکار سنجی ایسپا است که نتایج نظرسنجی‌های آن به ویژه در زمان انتخابات بسیار دقیق و قابل استناد است.

وی همچنین بر نقش دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیشرو تأکید و تصریح کرد: رسانه‌ها باید با رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده، بر مفاهیم کلیدی همچون امیدآفرینی، سرمایه اجتماعی و تأثیر مشارکت در حکمرانی مطلوب تمرکز کنند.

شفیعی همچنین به ظرفیت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اصفهان اشاره و اظهار کرد: این سازمان می‌تواند در ارتباط با بدنه دانشجویی، برنامه‌های خلاقانه و جدیدی برای شورآفرینی و افزایش آگاهی و مشارکت جوانان در انتخابات اجرا کند.

برگزاری نشست‌های تخصصی، تبلیغات محیطی، تولید محتوای خبری و تصویری در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، راه‌اندازی پویش انتخاب چهاردهم و برگزاری مسابقه ویژه فراگیران مراکز آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان از دیگر برنامه‌های مصوب جهاددانشگاهی اصفهان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما