شناسهٔ خبر: 67212982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاشت حدود صد هزار مترمربع چمن با کمترین نیاز آبی در شهر اصفهان، طی سه ماهه نخست امسال

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به‌طور متناوب حدود ۳۰ هزار متر مربع چمن سردسیری فستوکا و ۷۰ هزار متر مربع چمن رول گرمسیری به‌صورت نشاکاری و با کمترین نیاز آبی در پارک‌های شهر اصفهان کاشته شده است. مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به‌طور متناوب حدود ۳۰ هزار متر مربع چمن سردسیری فستوکا و ۷۰ هزار متر مربع چمن رول گرمسیری به‌صورت نشاکاری و با کمترین نیاز آبی در پارک‌های شهر اصفهان کاشته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مجتبی حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: چمن‌های تولیدی در مرکز تحقیقاتی محمودآباد برای استفاده در پارک‌های سطح شهر که طی سال‌های گذشته به دلیل خشکسالی یا نگهداری نادرست آسیب دیده است، به‌کار می‌رود.

وی با اشاره به بسترسازی چمن در پارک‌های سطح شهر اصفهان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون به‌طور متناوب حدود ۳۰ هزار متر مربع چمن سردسیری فستوکا و ۷۰ هزار متر مربع چمن رول گرمسیری، به‌صورت نشاکاری در پارک‌های این کلان‌شهر کاشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر، تمامی مناطق ‌شهر به‌منظور لکه‌گیری و کاشت چمن‌های تازه در سطح پارک‌ها نسبت به کاشت روزانه چمن‌های گرمسیری زوشیا گراس و برمودا گراس یا چمن آفریقایی که از گونه‌های مقاوم به کم‌آبی است اقدام کرده اند.

انتهای پیام 

نظر شما