شناسهٔ خبر: 67353802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد محمد باقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری:

قانون و اخلاق خط قرمز ستاد محمد باقر قالیباف است

شهرکرد-رییس ستاد محمدباقر قالیباف گفت: قانون و اخلاق خط قرمز تبلیغات محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نوروزی امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با حضور فرهیختگان، نخبگان و افراد مؤثر در استان و رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات دارای اثرات مثبت ملی و بین‌المللی است تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را به دنبال دارد و دشمن سال‌ها است که برای عدم مشارکت مردم در این اتفاق مهم کار کرده است.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری با اذعان بر اینکه دشمنان از همه عوامل کاهنده مشارکت استفاده می‌کنند گفت: باید همه با مشارکت در انتخابات کشور را بیمه کنند.

نوروزی با اذعان بر اینکه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، حضور ایران در حوزه‌های اقتصادی، اعتقادی و فرهنگی در منطقه و جهان پر رنگ‌تر خواهد شد گفت: انسجام، وحدت، همگن بودن، ترمیم و بازسازی اقتصادی در کشور نیازمند مشارکت بالا است.

وی با بیان اینکه دشمن با پروپاگاندای رسانه‌ای کاهش مشارکت مردم در انتخابات را دنبال می‌کند گفت: بخشی از بی‌اعتمادی مردم نسبت به تأثیر انتخابات در بهبود اوضاع، به‌علت عملکرد ضعیف برخی مدیران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

نوروزی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی محمدباقر قالیباف، گفت: این نامزد انتخاباتی دارای کارنامه و برنامه است و دانش، درایت و اشرافیت محمدباقر قالیباف بر برنامه توسعه هفتم باعث پیشرفت کشور می‌شود.

وی با اذعان بر اینکه نگاه محمدباقر قالیباف به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی برای پیشرفت کشور است عنوان کرد: برای حوزه ریاست جمهوری باید کسی انتخاب شود که نیاز جامعه را بشناسد و نماینده همه اقشار جامعه باشد که این خصوصیات در عملکرد جهادی محمدباقر قالیباف وجود دارد.

نوروزی یادآور شد: قانون و اخلاق خط قرمز تبلیغات محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی در پایان گفت: طرفداران این نامزد انتخاباتی در تبلیغات از فضای ایجابی استفاده کنند، زیرا محمد باقر قالیباف دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری است که وقت پرداختن به حواشی وجود ندارد.

نظر شما