شناسهٔ خبر: 67212700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:پیش‌بینی مشارکت استان در انتخابات ۵۰ درصد است

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بر اساس آمار اولیه ای که از برخی نظر سنجی‌ها به دست آمده، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ درصد است که عدد خوبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدهادی طباطبایی در گفتگویی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، اظهارکرد: بر اساس آمار اولیه ای که از برخی نظر سنجی‌ها به دست آمده، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ درصد است که عدد خوبی است.

وی افزود: نظرسنجی‌های یاد شده مربوط به روزهای ۱۶ و ۱۷خرداد ماه و قبل از تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان بوده است.

طباطبایی تصریح کرد: بیشترین موج مشارکت در انتخابات توسط نامزدها و در جریان مناظرات انتخاباتی و حضورشان در شهرستان‌ها ایجاد خواهد شد که نظرسنجی‌های بعدی در این خصوص در آینده اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: پیش بینی ما این است که مشارکت خوبی در انتخابات هشتم تیر اتفاق می‌افتد و حتی از نرخ مشارکت در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری بیشتر خواهد شد.

طباطبایی ادامه داد: خون رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی(ره) عزیز در تقویت این مشارکت انتخاباتی تاثیرگذار خواهد بود به‌ویژه که الان همه گروه‌های معتقد به نظام و قانون اساس پای کار انتخابات آمده‌‎اند.

46

نظر شما