شناسهٔ خبر: 67212317 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی

آغاز بهربرداری سردخانه ۲ هزار تنی دومداره وعملیات اجرایی مجتمع دامپروری دام سبک در فرادنبه

آغاز عملیات اجرایی مجتمع دامپروری دام سبک فرادنبه و همچنین سردخانه ۲ هزار تنی دومداره ذخیره‌سازی و نگهداری مواد غذایی در فرادنبه بهره‌برداری شد

صاحب‌خبر -

 به گزارش جام جم آنلاین _چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی فرمانداری بروجن، فرماندار شهرستان بروجن در آیین بهره‌برداری از سردخانه ۲ هزار تنی دومداره ذخیره‌سازی و نگهداری مواد غذایی فرادنبه که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی برگزار شد، گفت: این طرح در زمینی به وسعت سه هزار و ۲۰۹ متر مربع با زیربنای ۲ هزار ۱۸۶ متر مربع و اشتغال‌زایی مستقیم پنج نفر و غیرمستقیم ۱۵۰ نفر اجرا شده است.

فتاح کرمی افزود: برای ساخت سردخانه ۲ هزار تنی دومداره ذخیره‌سازی و نگهداری مواد غذایی فرادنبه ۸۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شد که از این مبلغ ۳۴ میلیارد ریال در قالب تسهیلات و ۵۰ میلیارد ریال از طریق آورده متقاضی تامین و هزینه شده است.

 

فرماندار شهرستان بروجن همچنین از آغاز عملیات اجرایی مجتمع دامپروری دام سبک فرادنبه خبر داد و اظهار کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۴۹.۶ هکتار با ۳۰۰ واحد و ۳۰ هزار راس دام اجرا خواهد شد.

کرمی گفت: با راه‌اندازی این طرح و سرمایه‌گذاری ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم برای یک‌هزار و ۵۰۰ فراهم می‌شود.

نظر شما