شناسهٔ خبر: 67353372 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان مطرح کرد

مشارکت بخش‌خصوصی در توسعه ظرفیت‌های حوزه حمل‌ونقل

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: توسعه ظرفیت‌های حوزه حمل‌ونقل شهری اصفهان با مشارکت و همراهی بخش خصوصی مورد تاکید است‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری امروز _دوشنبه چهارم تیر_ در نشست با مدیرعامل سازمان پایانه‌ها مسافربری‌، اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهری و هلدینگ دکا (زیرمجموعه گروه صنعتی انتخاب) اظهار کرد؛ توسعه ظرفیت‌های حوزه حمل‌ونقل شهری اصفهان با مشارکت و همراهی بخش خصوصی مورد تاکید است.

وی با اشاره به دیدگاه مدیریت ششم شهری اصفهان مبنی بر توجه ویژه بر رفع معضلات حوزه حمل‌ونقل و تسهیل عبور و مرور شهروندان افزود: تقویت زیرساخت‌های شهر با رویکرد توسعه اقتصاد شهری موجب مهار تورم و جهش تولید خواهد شد و به‌ویژه حوزه حمل‌ونقل عمومی، توجه ویژه به تولیدات داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان تولید و اشتغال شهر را افزایش می‌دهد یا تقویت توان کارآفرینی که در گرو مشارکت عموم مردم است، زمینه جهش پایدار شهر را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این سازمان، کلیدواژه «مهندسی خواسته» به‌عنوان راهبرد مهم سازمان در سال جاری مدنظر قرار داده و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و رسیدن به چارچوب مناسب برای افزایش مشارکت آن‌ها در پروژه‌های شهری را در زمره اهداف کلیدی خود می‌داند.

حیدری گفت: در صورت مهندسی درست خواسته سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری و ارائه اطلاعات جامع، آن‌ها قادر هستند با امکانات و سرمایه‌های انسانی و مالی خود، نقش ویژه‌ای در اجرای طرح‌های عمرانی شهر ایفا کنند.

وی با تاکید بر رویکرد مدیریت ششم شهری اصفهان بر توسعه حمل‌ونقل پاک در محدوده بازار با توجه به محدودیت تردد خودرو در این بخش ادامه داد: شهرداری به عنوان نهاد سیاست‌گذار و متولی اداره شهر، درصدد است با مشارکت فعالان اقتصادی و دعوت از بخش خصوصی توانمند، زمینه مشارکت شهروندان در انجام پروژه‌های این بخش را فراهم سازد.

به گزارش ایمنا، در این نشست احداث پارکینگ طبقاتی و انبارهای بار اتوبوس‌های بین شهری برای جابه‌جایی انبارها در اطراف ترمینال کاوه مورد بررسی قرار گرفت و بر رفع چالش‌ها و مشکلات این بخش تاکید شد.

همچنین احداث توقفگاه بار برون شهری در زمین‌های جنب ایستگاه دارک و دپو مترو خط دو پیرو جلسات قبلی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمهیدات لازم به منظور انجام پروژه با مشارکت هلدینگ دکا (زیرمجموعه گروه صنعتی انتخاب) صورت گیرد.

نظر شما