شناسهٔ خبر: 67212005 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

در ساعات بعدازظهر

هواشناسی: احتمال وقوع رگبار و بارش‌های پراکنده در پایتخت

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: در آسمان پایتخت امروز بارش پراکنده و احتمال رگبار و رعدوبرق نیز پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش آسیانیوز؛ کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در تهران طی امروز خبر داد و گفت: امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد) به ویژه در ساعات بعدازظهر برای بیشتر استان‌ها گاهی بارش‌های رگباری، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

 کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد) در شمال‌غرب، دامنه‌های البرز در استان‌های سمنان، تهران و البرز، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کردستان، همدان، استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، یزد، شمال استان‌های فارس و کرمان و شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی به ویژه در ساعات بعدازظهر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: فردا (دوشنبه ۲۸ خرداد) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و دامنه‌های البرز در استان مازندران، شرق تهران و غرب سمنان بارش‌های رگباری ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۹ و ۳۰ خرداد) علاوه بر این مناطق در شمال آذربایجان غربی و استان‌های زنجان، قزوین، بخش‌هایی از همدان، استان مرکزی و غرب اصفهان گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی ادامه داد: روز پنجشنبه (۳۱ خرداد) نیز همچنان برای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، مرکزی، غرب اصفهان و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی شده است که گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

وی اعلام کرد: طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد که سبب خیزش گردوخاک و کاهش دید خواهد شد.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: آب‌های شرقی دریای عمان طی ۳ روز آینده مواج و متلاطم است.

رفیعی گفت: آسمان تهران امروز به خصوص در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد را خواهد داشت که با بارش پراکنده و احتمال رگبار و رعدوبرق نیز پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دمای هوا در پایتخت امروز به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد

نظر شما