شناسهٔ خبر: 67211932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حواشی به‌جامانده از بازی سپاهان - گل‌گهر؛

گلایه مدیران سپاهان و گل‌گهر از یکدیگر

جدال تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان کم حاشیه نداشت و مدیران دو تیم از یکدیگر گلایه داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان شب گذشته _شنبه بیست‌وهفتم خرداد_ از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان یکی از دیدارهای حساس مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران را برگزار کردند و سپاهان در یک بازی جنجالی دو بر یک پیروز و فینالیست جام‌حذفی شد.

محمدصادق میرصالحیان در جمع خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان راجع‌به اتفاقات عجیب‌وغریب این بازی اظهار کرد: متأسفانه آخر بازی اتفاقاتی را در زمین دیدیم که از کم‌ظرفیتی برخی دوستان نشئت می‌گیرد. در بردی هم که دوستان در نیم‌فصل اول داشتند، در رختکن حرکاتی را انجام دادند و آنجا هم ظرفیت از خود نشان ندادند؛ در این اتفاقات سیاوش یزدانی و فقیهی مترجم تیم جراحت برداشتند.

وی درباره رفتار ناظر بازی افزود: ما می‌خواستیم مستندات را به ناظر بازی نشان دهیم که وی گفت من نمی‌خواهم مستندات را ببینم. خدا را شکر ناظرهای ویژه حضور داشتند و رفتار ایشان را دیدند و امیدوارم فدراسیون رسیدگی کند. فکر می‌کنم حمزه مظفری از نیمکت گل‌گهر جراحت را وارد کرد.

حیدر افسری، مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از بازی و جو متشنج گفت: قصد نداشتم صحبت کنم اما یکی از مسئولان فرهنگی باشگاه سپاهان الفاظی را علیه تیم ما به کار برد و جا دارد که من با ادب و احترام جواب ایشان را بدهم. اولاً که بسیار عجیب است کسی که در واحد روابط‌عمومی و فرهنگی باشگاه باقدمتی همچون سپاهان کار می‌کند این الفاظ را به کار ببرد. فیلم دوربین‌ها موجود است و آغازکننده تشنج دابو بود.

وی افزود: ما باخته بودیم و بچه‌ها به سمت رختکن می‌رفتند، وی سمت ما آمد و بازیکنان ما را تحریک کرد و درگیری را شروع کرد. اگر بی‌ظرفیتی هم باشد از وی شروع شد. اینکه سیاوش یزدانی، بازیکن شما به رختکن ما می‌آید و شروع به زد و خورد می‌کند بی‌جنبگی شما است یا ما؟ این فرار رو به جلو چه معنی دارد؟ شما بازی را دو بر یک بردید و تبریک والسلام. فوتبال همین است. ته فوتبال این است که هواداران سپاهان آمدند این بازی را دیدند و لذت بردند و ما هم به آن‌ها تبریک می‌گوییم، اما اینکه پس از بازی با فرار روبه‌جلو این حواشی را ایجاد کنید اوج بی‌عدالتی است.

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: اگر بطری آبی که پرت شد به چشم فردی خورده بود و چشمش کور می‌شد کل زندگی و فوتبالش از بین می‌رفت. ما اگر جایی مقصر هستیم عذرخواهی می‌کنیم و گردنمان از مو باریک‌تر است. خواهشمندم از الفاظی که شایسته فوتبال ما نیست استفاده نکنید. عوامل اجرایی و امنیتی گفتند از اینجا خارج شوید و ما هم مطیع بچه‌های امنیتی هستیم، دستشان درد نکند.

افسری درباره ارتباط خوب گل‌گهر با سپاهان گفت: مطمئناً به همین شکل خواهد ماند. رویکرد باشگاه گل‌گهر با همه باشگاه‌های کشور همین است و رسالت این باشگاه موضوع دیگری است. باشگاه گل‌گهر همیشه عنوان کرده که آمده است تا به فوتبال این مملکت کمک کند. برد و باخت همیشه هست و این بازی هم تمام شد. من دوست نداشتم صحبت کنم، اما مجبور شدم.

نظر شما