شناسهٔ خبر: 67209134 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حواشی به‌جامانده از بازی سپاهان - گل‌گهر؛

دعوای سپاهان و گل‌گهر از درون زمین تا رختکن + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی پر از حاشیه و جنجال بود که از درون زمین آغاز و به داخل رختکن‌ها کشیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان شب گذشته _شنبه بیست‌وهفتم خرداد_ از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان یکی از دیدارهای حساس مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران را برگزار کردند که سپاهان موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد گل‌گهر عبور و به فینال جام‌حذفی صعود کند.

این دیدار نه‌تنها بدون حاشیه نبود، بلکه جنجال‌های عجیبی به‌دنبال آن رقم خورد که جای تعجب دارد. از درون زمین این ماجرا آغاز شد و به راهروی ورزشگاه و رختکن‌ها نیز کشید تا در نهایت با وساطت و آرام کردن فضا توسط مسئولان برگزاری بازی، این دعواهای عجیب به پایان برسد، اما تصاویر آن از ذهن کسی پاک نخواهد شد.

در حالی که بازیکنان سپاهان در حال شکرگزاری برای رسیدن به فینال و به آغوش کشیدن یکدیگر بودند و در سوی مقابل هم بازیکنان گل‌گهر نای بلند شدن از روی زمین را نداشتند، به یک‌باره کارگردان تلویزیونی مسابقه به متن یک درگیری عجیب رفت؛ جایی که یکی از اعضای تیم فوتبال سپاهان (ماساژور این تیم) در حال فرار از جایی بود که چند بازیکن گل‌گهر حضور داشتند و سرعت او برای گریز از بازیکنان گل‌گهر که با وجود خستگی برای رسیدن و گرفتن او استارت زده بودند، صحنه‌های عجیبی را خلق کرد و او نتوانست تعادلش را کنترل کند و مقابل نیمکت سپاهان با زمین برخورد شدیدی کرد.

ماجرا از این قرار است حین این درگیری شاهد پرتاب بطری از سوی ماساژور سپاهان و برخورد شدید آن به صورت علی علیزاده هستیم. در همین لحظات بود که کارگردان تلویزیونی از ادامه پخش تصاویر صرف نظر کرد.

باشگاه سپاهان تصاویری را از فردین فقیمی، مترجم مورایس در پایان بازی و جراحت دست او منتشر کرده که مربوط به همین درگیری‌های پس از سوت پایان مسابقه است.

دعوای سپاهان و گل‌گهر از درون زمین تا رختکن + فیلم

همچنین باشگاه سپاهان تصوری از پارگی لب بالای سیاوش یزدانی به دلیل همین حواشی و زد و خورد در پایان مسابقه منتشر کرده است.

دعوای سپاهان و گل‌گهر از درون زمین تا رختکن + فیلم

باشگاه گل‌گهر سیرجان هم دو تصویر با این شرح درباره درگیری‌های پس از پایان بازی منتشر کرده است: «آثار ضربات سیاوش یزدانی روی صورت و بدن علی علیزاده و حمزه مظفری، بازیکن و مربی گل‌گهر سیرجان بعد از بازی در رختکن این تیم.»

دعوای سپاهان و گل‌گهر از درون زمین تا رختکن + فیلم

پس از پایان درگیری‌های درون زمین، این جنجال به راهروی ورزشگاه هم کشیده شد و پشت درِ رختکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان جنجال‌های عجیبی رقم خورد که از چشم خبرنگار ایمنا پنهان نماند و آن‌ها را به تصویر کشید.

در نهایت زمانی که این درگیری‌های زشت به پایان رسید، کاروان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بدون مصاحبه بازیکنانش و با قرار گرفتن اتوبوس این تیم کنار زمین و مقابل نیمکت‌ها، ورزشگاه را دیرتر از همه ترک کرد.

به‌طور قطع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وارد این ماجرا خواهد شد و باید دید چه جرایمی برای این جنجال و خاطیان آن که چند بازیکن و کادر فنی سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در نظر خواهد گرفت و چه‌زمانی این رای‌ها با توجه به وضعیت فعلی فوتبال کشورمان صادر خواهد شد.

نظر شما