شناسهٔ خبر: 67211737 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پرداخت معوقات ترمیم حقوق کارکنان ثابت شهرداری تهران آغاز شد؛

واریز علی‌الحسابِ ۲۵ میلیونی معوقات ترمیم حقوق

پرداخت معوقات ترمیم حقوق کارکنان ثابت شهرداری تهران آغاز شد؛ معاون شهردار تهران گفت: مبلغ ۲۵ میلیون تومان به صورت علی‌الحساب از معوقات ترمیم حقوق همکاران ثابت واریز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری معاون شهردار تهران در جمع تعدادی از مدیران حوزه سرمایه انسانی گفت: پس از اجرای ترمیم و جاری شدن احکام در حقوق همکاران ثابت از ابتدای سال جاری، فرایند ترمیم و سپس معوقات آن با رویکرد «دقت در محاسبات» برای پیشگیری از تضییع حقوق همکاران آغاز شد.

وی با اشاره به تقاضاهای همکاران در ملاقات‌های حضوری در خصوص پرداخت معوقات، افزود: با توجه به ضرورت اصلاح احکام برای پرداخت معوقات از تاریخ یک مهرماه ۱۴۰۱، حدود ۱۴۰ هزار حکم باید مورد اصلاح قرار می‌گرفت که‌ در اداره‌کل سرمایه انسانی در حال انجام است.

باقری با بیان این‌که اصلاح این میزان از احکام متنوع در تاریخ شهرداری تهران بی‌سابقه است، گفت: از آن‌جا که تنوع احکام مشمولین زیاد است و هر همکار ممکن است در طول این مدت چندین نوع حکم اصلاحی داشته باشد، مجموع این احکام به ۱۴۰ هزار حکم رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع و تعدد احکام و زمان‌بر بودن فرایند اصلاح و در عین حال، تقاضای کارکنان و نیز آغاز فصل تابستان، در راستای اقدامات حمایتی از معیشت همکاران، بخش اولِ پرداخت معوقات ترمیم به صورت علی‌الحساب و به مبلغ ۲۵ میلیون تومان واریز می‌شود.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: پس از صدور کامل احکام و اتمام نهایی محاسبات، مابه‌التفاوت معوقات که مبلغ آن بسته به تنوع و تفاوت احکام برای همکاران متفاوت است، نیز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما