شناسهٔ خبر: 67210915 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ویژه طلاب تهران و قم

دوره مهارت‌افزایی «ربانیون» برگزار می‌شود

دوره آموزش معارف و مفاهیم قرآن کریم «ربانیون» از سوی مرکز راهبری برهان با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم، معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه و دفتر امور نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، دوره آموزش معارف و مفاهیم قرآن کریم «ربانیون» از سوی مرکز راهبری برهان و با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم، معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه و دفتر امور نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌های علمیه دوره آموزش معارف و مفاهیم قرآن کریم با هدف مهارت‌افزایی قرآن کریم برگزار می‌شود.

این دوره ویژه طلاب آقا در تهران و قم طراحی شده است و سرفصل‌های آموزشی آن شامل آموزش ترجمه پیشرفته قرآن کریم، آشنائی با کلیات مباحث علوم قرآن، آموزش فهم ساختارمند قرآن کریم، آموزش روش‌های تدبر و تفسیر قرآن کریم با محوریت تفسیر شریف المیزان، آشنایی با مکاتب تفسیری قرآن کریم و آشنایی با کلیت مباحث نظام‌سازی قرآنی است.

از جمله امتیازات این دوره می‌توان به حضور اساتید برجسته قرآنی، دریافت گواهی معتبر از سازمان دارالقرآن الکریم، حمایت از طلاب شرکت‌کننده در طول برگزاری دوره و اولویت به کارگیری برگزیدگان دوره در امور مربوط به تدریس و تبلیغ و همچنین معرفی شرکت‌کنندگان دوره به دفتر امور نخبگان حوزه‌های علمیه اشاره کرد.

ثبت‌نام در این دوره محدود بوده و تمدید نخواهد شد. گزینش نهایی طلاب ثبت‌نام‌کننده از طریق برگزاری مصاحبه انجام می‌شود. دوره مذکور در چهار ترم برگزار می‌شود که ترم اول آن به‌صورت اردویی از یک مردادماه ۱۴۰۳ و باقی ترم‌ها در طول سال و هفته‌ای دو جلسه دو ساعته خواهد بود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به لینک https://survey.porsline.ir/s/xyVptj7H مراجعه کنند.

همچنین برای اطلاع از طرح می‌توانند با شماره ۰۹۲۳۱۰۵۶۱۶۴ تماس گرفته یا به آی دی rabanion۴۰۳@ در پیام‌رسان‌های ایتا و بله پیام ارسال کنند.

برگزاری دوره آموزش معارف و مفاهیم قرآن کریم«ربانیون»

انتهای پیام

نظر شما