شناسهٔ خبر: 67318852 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اعضای ستاد اجرایی اجلاس تجلیل از پیرغلامان معرفی شدند

دبیر بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی ضمن معرفی مدیران کمیته در خصوص نحوه برگزاری این مراسم در کرمان سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عرفان خداپرست دبیر این رویداد گفت: امسال و در آستانه مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه السلام، استان کرمان به عنوان میزبان این رویداد معرفی شد و الحمدلله با کمیته‌های متعدد استانی و ارتباط سازمانی با ستاد اجرایی مستقر در تهران روند کارهای این دوره در حال پیگیری و انجام است.

وی افزود: با نظر شورای سیاست گذاری قرار شد از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های افراد مجرب و کارآزموده در این دوره بهره ببریم و بدین منظور آقایان دکتر بیگ زاده (کمیته پشتیبانی)، جلالی (کمیته امنیت و فرهنگی)، علی رمضانی (کمیته رسانه) با حکم استاندار محترم کرمان در استان و آقایان سعید مقدسیان (مدیر کمیته اندیشه ورز) مهدی عباس نژاد (مدیر کمیته هماهنگی) جواد تمدنی (مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات)، مهدی امینی (اداری و پشتیبانی)، مجتبی کارگر شریف (کمیته اقدامات تأمینی و صیانت)، علی مهرگان (کمیته رسانه و تولیدات محتوایی) و فاطمه گنجی (مدیر کمیته بانوان) معرفی و منصوب شدند.

خداپرست همچنین با تاکید بر ویژگی‌ها و نقاط برجسته استان کرمان در برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: کرمان با همه ظرفیت‌های خویش پای کار این رویداد بین المللی و فرهنگی آئینی آمده است و با شناختی که از ظرفیت‌های استان داریم انتظار داریم تا رویدادی خاطره ساز را برای خادمان و پیرغلامان حضرت سید الشهدا علیه‌السلام که از سراسر کشور میهمان ما هستند رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: کرمان به واسطه وجود حاج قاسم و تأثیراتی که از وجود بابرکت شهید سلیمانی و دیگر شهدای این خطه در این استان وجود دارد به نوعی پایتخت مقاومت ایران و جهان اسلام و نیز از طرفی حسین آباد ایران نیز نام گرفته است و ما سعی داریم این مفاهیم متعالی و عمیق شیعی را در امتداد اجلاس پیرغلامان سال جاری برجسته کنیم.

بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی از ۱۲ تا ۱۴ تیرماه و به همت بسیج صداوسیما و استانداری کرمان در استان کرمان برگزار خواهد شد.

نظر شما