شناسهٔ خبر: 67210899 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حضور ده‌ها هزار فلسطینی در نماز عید قربان در مسجد الاقصی

 اداره اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد چهل هزار نمازگزار فلسطینی نماز عید سعید قربان را در مسجدالاقصی اقامه کردند. این در حالی است که نیروهای رژیم اشغالگر قدس با برخی از نمازگزاران درگیر و مانع انجام نماز آنان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره نماز عید سعید قربان در گوشه و کنار فلسطین اشغالی در حالی برگزار شد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی به جنگ خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند.

هزاران فلسطینی در حالی امروز یکشنبه نماز عید سعید قربان را در مسجدالاقصی اقامه کردند که نیروهای اسرائیلی محدودیت‌هایی را علیه ورود نمازگزاران به این مکان مقدس ایجاد کرده و به برخی از آنها حمله کردند.

نیروهای اشغالگر صبح امروز به نمازگزاران فلسطینی که به سمت مسجدالاقصی در حرکت بودند، حمله و از اقامه نماز عید توسط ده‌ها تن از آن‌ها جلوگیری کردند.

اقامه نماز عید سعید فطر در سایه تدابیر شدید امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی شهر اشغالی قدس و ورودی‌های مسجد الاقصی برگزار شد. نیروهای اشغالگر همچنین به تعدادی از فلسطینیان در دروازه دمشق (باب العامود) حمله کردند و تعدادی از آنها را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند. شمار زیادی از جوانان فلسطینی که نیروهای این رژیم از ورود آنها به مسجد جلوگیری کردند، مجبور شدند نماز را خارج از این مسجد اقامه کنند.

انتهای پیام

نظر شما