شناسهٔ خبر: 67210790 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کنسرت رايگان «پازل بند» در ميدان مشاهير

صاحب‌خبر -
کنسرت رايگان «پازل بند» در ميدان مشاهير
خبرگزاری آریا - گروه موسیقی پازل بند همزمان با روز عید سعید قربان در میدان مشاهیر به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ بیستمین کنسرت رایگان منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در ادامه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» روز دوشنبه 28 خردادماه برگزار می‌شود. کنسرت‌ رایگان گروه پازل بند با ظرفیت نامحدود و به صورت رایگان از ساعت 20 در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شود.
همزمان با عید سعید غدیر خم نیز بیست و یکمین کنسرت رایگان با حضور یکی دیگر از خوانندگان مطرح حوزه موسیقی پاپ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود که نام خواننده و زمان برگزاری این کنسرت بزودی اطلاع رسانی می‌شود.
پیش از این کنسرت رایگان خوانندگان بسیاری از جمله سالار عقیلی، حمید عسگری، شهرام شکوهی، امیر تاجیک، سینا درخشنده، محمد علیزاده و علی عبدالمالکی با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در بوستان آب و آتش برگزار شده است که با اجرای کنسرت‌ پیش‌رو، ویژه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» به بیستمین شب خود می‌رسد.
علاقمندان برای حضور در این کنسرت می‌توانند به خیابان نلسون ماندلا(آفریقا)، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.
انتهای پیام/

نظر شما