شناسهٔ خبر: 67211703 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دوشنبه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود؛

کنسرت رایگان «پازل بند» در میدان مشاهیر پایتخت

علیرضا سعیدی

گروه موسیقی پازل روز دوشنبه بیست و هشتم خرداد ماه هم زمان با روز عید سعید قربان در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد به صحنه می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بیستمین کنسرت رایگان منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در ادامه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

کنسرت‌ رایگان «پازل بند» با ظرفیت نامحدود و به صورت رایگان از ساعت ۲۰ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شود.

همزمان با عید سعید غدیر خم نیز بیست و یکمین کنسرت رایگان با حضور یکی دیگر از خوانندگان مطرح حوزه موسیقی پاپ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود که نام خواننده و زمان برگزاری این کنسرت به‌زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این کنسرت رایگان خوانندگان بسیاری از جمله سالار عقیلی، حمید عسگری، شهرام شکوهی، امیر تاجیک، سینا درخشنده، محمد علیزاده وعلی عبدالمالکی با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در بوستان آب و آتش برگزار شده است که با اجرای کنسرت‌ پیش‌رو، ویژه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» به بیستمین شب خود می‌رسد.

علاقه‌مندان برای حضور در این کنسرت می‌توانند به خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.

نظر شما