شناسهٔ خبر: 67210705 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مثبت سوژه |

جوان بهبهانی که روزانه ۴ یخچال‌ صنعتی در کارگاه کوچک خود تولید می‌کند

یک جوان بهبهانی با حمایت دستگاه های متولی، توانسته یخچال‌های صنعتی تولید کند و بازار فروش محصولات خود را به ۴ استان کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر و فارس بگستراند.

صاحب‌خبر -

 

«کریمی» کارآفرین بهبهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: مدرک کارشناسی ریاضی دارم اما بخاطر علاقه وافر به تولید، تمام توان خود را در عرصه تولید یخچال‌های صنعتی بکار گرفته‌ام.  

وی با بیان اینکه حدود ۶ سال است که در زمینه تولید یخچال‌های فروشگاهی و فریزر‌های صندوقی فعالیت می‌کند، عنوان کرد: پشتیبانی مردم از محصولات تولید شده و حمایت‌های بنیاد برکت موجب رونق خط تولید کارگاه کوچکم شده است.  

این کارآفرین بهبهانی در ادامه افزود: بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات توسط بنیاد برکت برای راه اندازی کارگاه تولیدی خود دریافت کردم و در صورت حمایت دولت از کسب و کار کوچکی که با هزاران امید راه اندازی کردم، قادر خواهم بود تعداد افراد بیشتری را بکار گرفته و محصولات زیادتری را تولید کنم.  

کریمی با اشاره به هوای بسیار گرم خوزستان عنوان کرد: بخاطر گرمای هوای استان خوزستان، از قدرت موتور بیشتری استفاده کردیم تا یخچال‌ها و فریزر‌هایی که می‌سازیم، گرمای بیشتری را تحمل کنند.
 
وی با اشاره به اینکه ۴ نفر در این کارگاه با او در ساخت محصولات همکاری می‌کنند، گفت: روزانه ۸ ساعت در کارگاه کار کرده و حدود ۳ تا ۴ یخچال تولید می‌کنیم.  

این کارآفرین بهبهانی با اشاره به بازار فروش محصولاتش در استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان گفت: سالانه هزار دستگاه یخچال در کارگاه تولید می‌کنیم که اگر دولت حمایت کند، می‌توانیم ظرفیت تولید را به ۴ برابر برسانیم.  ما اصلا با کار کردن خسته نمی شویم بلکه روحیه می گیریم و باانگیزه می شویم؛ تا جوان هستیم باید کار کنیم و آینده خود را آنکونه که دلمان می خواهد بسازیم.


انتهای پیام/

نظر شما