شناسهٔ خبر: 67210570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار اصفهان:

تعامل میان هیات نظارت و ستاد انتخابات اصفهان برقرار است

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: هماهنگی و تعامل بیشتر میان هیات نظارت و ستاد انتخابات ریاست جمهوری در استان با برگزاری جلسه‌های متعدد برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز یکشنبه در نشست هیات نظارت چهاردهمین دوره انتخابات استان اصفهان افزود: بر مبنای نگاه هماهنگ و هم‌افزای هیات نظارت و ستاد انتخابات استان، شاهد شرایط مطلوبی در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی لازم در استان اصفهان به‌منظور برگزاری شکوهمند و حماسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هدف ما برگزاری انتخابات بر اساس چهار محور راهبردی مد نظر رهبر معظم انقلاب شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت است، افزود: از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهیم بود و رسانه ها و صدا و سیما نیز باید نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

مرتضوی تصریح کرد: ما در صدد ایجاد شور انتخاباتی هستیم و باید همه موارد توسط ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات در چارچوب قانون اعمال شود.

وی با تاکید بر لزوم ارزیابی پوشش مخابراتی در سراسر استان و رفع نواقص احتمالی، گفت: این موضوع در دستور کار قرار دارد و باید بالاترین کیفیت ممکن در پوشش مخابراتی سراسر استان ایجاد شود.

استاندار اصفهان افزود: لازم است هماهنگی لازم برای رفع نقاط ضعفی که در گذشته وجود داشته است صورت گیرد.

مرتضوی تاکید کرد: همچنین باید تمهیدات لازم برای رفاه و آسایش مردم با توجه به قرار گرفتن در روزهای گرم سال در شعبه‌های اخذ رای در نظر گرفته شود.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

نظر شما