شناسهٔ خبر: 67210562 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قوامی: آزادی حمید نوری توان دیپلماسی دولت سیزدهم را می‌رساند

علی قورچیان

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی آقای حمید نوری دستاورد اقتداری است که دولت سیزدهم در عرصه بین‌المللی رقم زد.

صاحب‌خبر -

هادی قوامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آزادی حمید نوری و بازگشت وی به کشور، بیان کرد: قطعا بازگشت آقای حمید نوری به کشور حاکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی است. دولت شهید رئیسی با تلاش‌های شهید امیرعبداللهیان توانست در عرصه سیاست خارجی بر اساس اصول عزت، حکمت و مصلحت گام بردارد و جایگاه کشور را در عرصه بین‌المللی ارتقا داد. این آزادی خودش نوعی اقتدار و توان دیپلماسی دولت سیزدهم را می‌رساند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما در صحنه‌های دیگر نیز دستاوردهای این سیاست مقتدرانه را می‌بینیم. با اینکه پیش بینی می‌شد تحریم‌ها فشار و مشکلات جدی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند، دولت سیزدهم بدون اینکه از اصول خود کوتاه بیاید وارد میدان مذاکره شد. هم اقتدار کشور را به نمایش گذاشتند و هم توانستند یک ثبات نسبی را در شرایط تحریم‌های فوق العاده ایجاد کنند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آزادی آقای حمید نوری دستاورد اقتداری است که دولت سیزدهم در عرصه بین المللی رقم زد. دولت سیزدهم روز به‌روز و هوشمندانه به سمت خنثی سازی کامل تحریم ها و بازگشت عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین الملل گام بر می‌داشت.

انتهای پیام

نظر شما