شناسهٔ خبر: 67209810 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون صدای رسانه ملی:

آمادگی ۲۴ ساعته استودیو‌های انتخاباتی برای ضبط برنامه نامزد‌ها

بخشی‌زاده گفت: سازمان صداوسیما برای هر کدام از نامزد‌ها شبکه مستقلی را در نظر گرفته و این شبکه‌ها ۲۴ ساعته فعال هستند.

صاحب‌خبر -

علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی در حاشیه بازدید از استودیو‌های نامزد‌های ریاست جمهوری در تلوبیون درباره اقدامات معاونت فضای مجازی صداوسیما و معاونت صدا پیرامون برگزاری انتخابات گفت: تمام شبکه‌هایی رادیویی برنامه‌هایی که از سوی سیما تولید می‌شود، به طور همزمان پوشش می‌دهند و تکرار برنامه‌ها را در جدول پخش شبکه‌ها پیش‌بینی کردند.

بخشی‌زاده ادامه داد: از مهمترین مزیت‌های انتخابات ریاست جمهوری در این دوره و دوره قبل این است که سازمان صداوسیما برای هر کدام از نامزد‌ها شبکه مستقلی را در نظر گرفته است. این شبکه‌ها در حداقل زمان ممکن تجهیز شدند و ۲۴ ساعته فعال هستند. نامزد‌ها در هر زمان که صلاح دانستند، تشریف بیاورند و برنامه‌های خود را با مخاطبان در میان بگذارند.

معاون صدای رسانه ملی افزود: برنامه‌هایی که در استودیو‌ها ضبط می‌شود، هم در بستر تلوبیون هم در بستر ایران‌صدا برای مخاطب قابل دسترسی است. مناظرات از شبکه‌های رادیویی ایران، انتخاب، گفتگو و ایران‌صدا به صورت زنده برای مخاطبین قابل دسترس است. در روز انتخابات ریاست جمهوری گزارشگران فعال رادیو در صحنه‌های مختلف از جمله شورای نگهبان، وزارت کشور و صندوق‌های رای حضور دارند و مردم را در جریان کم و کیف سیاست‌ها قرار می‌دهند.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

نظر شما