شناسهٔ خبر: 67208956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخاب رئیس جمهوری اصلح بر مبنای برنامه و کارنامه

جوکار: رئیس جمهوری اصلح بر مبنای برنامه و کارنامه با معیار خدمت به مردم انتخاب شود.

صاحب‌خبر -

انتخاب رئیس جمهوری اصلح بر مبنای برنامه و کارنامه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد صالح جوکار در نشست تبیینی وهم اندیشی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یزد با موضوع انتخابات ریاست جمهوری ضمن تشریح اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم از جمله کاهش تورم، عدم استقراض از بانک مرکزی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، احیاء واحد‌های صنعتی راکد و تحرک در مسئله مسکن بیان کرد:اولویت اصلی دولت آینده باید خدمت به مردم و ادامه دهنده مسیرشهید جمهور با گسترش ظرفیت‌ها و ارائه خدمات جدید و موثر به کشور باشد.

جوکار گفت: یکی از موفقیت‌های دولت شهید رئیسی ایجاد وحدت در میدان و دیپلماسی با حفظ منافع ملی بود که در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی اثرات مثبتی از خود بر جای گذاشت.

وی افزود: دولت آینده باید در امتداد راه شهید جمهور نسبت به جایگاه کشور در متغیر‌های منطقه‌ای و بین المللی به شکلی هوشمندانه عمل کند و با بصیرت، نگاه عمیق و راهبردی فرصت‌های به وجود آمده را گسترش و ارتقا بخشد.

نماینده مردم یزد اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی مشارکت در انتخابات پیش رو را حائز اهمیت دانست و یادآور شد:باید با انتخاب اصلح زمینه ساز فعالیت دولتی باشیم که هم در عرصه داخلی و هم در عرصه سیاست خارجی تحول ایجاد کند.

جوکار تاکید کرد: برای انتخاب رئیس جمهور آینده باید برنامه و کارنامه را در کنار یکدیگر مورد توجه قرار دهیم چراکه فرصت آزمون و خطا نیست و ضروریست دولتی این مسیر را ادامه بدهد که همگام با ولایت از تجارب و توانمندی کافی نیز بهره‌مند باشد.

وی گفت: نامزد‌های ریاست جمهوری از جریان انقلاب در انتخابات پیش رو باید به اجماع و همبستگی برای تحقق نتیجه‌ای موثر برسند و وضعیت نظرسنجی و مصالح کشور را برای معرفی گزینه واحد مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:همه ما باید پیرامون اصل تحقق تمدن اسلامی گام برداریم و با توجه به رقم خوردن آینده سیاسی و اجرایی کشور به سهم خود در افزایش مشارکت و انتخاب اصلح ایفای نقش داشته باشیم.

نظر شما