شناسهٔ خبر: 67208603 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دو فوتی و مصدوم در حوادث کوهستان در کرمانشاه

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: در ۲ حادثه جداگانه طی چند روز گذشته در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر نیز مصدوم شد.

صاحب‌خبر -

محمدباقر محمدی مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت در نخستین حادثه که در پارک کوهستان شهر کرمانشاه روی داد یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: این حادثه ساعت ۱۵:۲۹ روز گذشته و طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر سقوط فردی در ارتفاعات پارک کوهستان کرمانشاه روی داد که بلافاصله تیم پایگاه کوهستان به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه ادامه داد: پس از دسترسی تیم عملیاتی پایگاه کوهستان به فرد حادثه دیده توسط این تیم به پایین کوه منتقل و به عوامل قضایی حاضر در منطقه تحویل داده شد.

محمدی یادآور شد: در حادثه دیگری که ظهر روز جمعه روی داد یک نفر در ارتفاعات شهرستان سنقر دچار حادثه شد.

وی افزود: ساعت ۱۴:۵۳ جمعه هفته گذشته طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر مصدوم شدن فردی با علائم ترمای زانو، پای راست در ارتفاعات کوهستانی دالاخانی از توابع شهرستان سنقر بلافاصله تیم شعبه این شهرستان به منطقه اعزام شدند.

محمدی گفت: پس از هفت ساعت تلاش و دسترسی به مصدوم با انجام اقدامات پیش بیمارستانی و آتل بندی، مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیکترین مرکز درمانی (بیمارستان امام خمینی «ره») منتقل شد.

نظر شما