شناسهٔ خبر: 67208104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

میرزاعلی: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم

صاحب‌خبر -

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران با بیان این‌که شرایط اردوها خیلی خوب بود، گفت: تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم و با آمادگی جسمانی بالایی وارد مسابقات می شویم.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک یکم تا سوم تیرماه در نینگبو ژیانگ شِن چین برگزار می‌شود تا هشت تیم برای کسب تک سهمیه المپیک پاریس به مصاف یکدیگر بروند. تیم‌‌های ملی والیبال ساحلی ایران با قهرمانی در منطقه آسیای مرکزی سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دریافت کرد.

اردوی آماده‌سازی نهایی تیم‌های ملی والیبال ساحلی پنج‌شنبه 24 خرداد به پایان رسید ملی‌پوشان روز جمعه 25 خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی چین شدند.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی درباره اردوهای برگزار شده، گفت: دوماه اردوی تیم ملی را در زمین‌های کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی سپری کردیم. شرایط اردو خیلی خوب بود و تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم و با آمادگی جسمانی بالایی وارد مسابقات می‌شویم. امید زیادی داریم که در این دوره موفق به کسب سهمیه شویم.

عبدالحامد میرزاعلی ادامه داد: از مردم، دوستان، آشنایان و خانواده‌ام می‌خواهم که من را در این راه حمایت و دعا کنند تا انشالله دست‌پر برگردیم. خیلی به این دوره خوش‌بین هستیم و شرایط تیمی خوبی داریم و بازیکنان همدل هستند تا سهمیه المپیک کسب کنیم.

نظر شما