شناسهٔ خبر: 67339198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سفیرگفتمان از مهمانش استقبال خوشی نداشت؛

پیروزی پرگل تنها نماینده لیگ‌برتری تهران

تیم سفیرگفتمان، میزبان تورنمنت شش جانبه تهران در دومین دیدار دوستانه‌اش برابر فولادزرند ایرانیان به پیروزی چشمگیری دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز دوم تورنمنت شش جانبه تهران با درخشش شاگردان زرخانلی همراه بود و میزبان مسابقات در دومین دیدار دوستانه اش با پنج گل از سد فولادزرند ایرانیان گذشت. سفیرگفتمان که بازی گذشته خود را مقابل گیتی پسند اصفهان واگذار کرده بود در این مسابقه خیلی زود به گل رسید و در ادامه اختلاف برتری‌اش را دو چندان کرد. زرندی‌ها که اولین محک جدی پیش فصل را تجربه می‌کردند، به رغم موقعیت‌های فراوانی که به روی دروازه حریف ایجاد نمودند، در دوئل با تهرانی‌ها عملکرد ضعیف و دور از انتظاری را به نمایش گذاشتند.

در این مسابقه، مرتضی فرزانیان دو گل، امیرحسین تقوی، عرفان محمدپور و امیرحسین رحیم زاده برای سفیرگفتمان تهران گلزنی کردند و گل‌های فولاد زرند را محمدعلی رضازاده و وحید ندری به ثمر رساندند.

2047069

تیم فولاد زرند ایرانیان، فردا در دومین تقابل تورنمنت شش جانبه به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود و سفیرگفتمان تهران استراحت خواهد کرد.

تورنمنت شش جانبه سفیرگقتمان تهران از روز گذشته با حضور شش تیم لیگ برتری گیتی پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، فولاد زرند ایرانیان، شهرداری ساوه و سن ایچ ساوه آغاز شده است. در دوره قبلی این مسابقات که با حضور چهار تیم پیگیری شده بود، گیتی پسند به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

نظر شما