شناسهٔ خبر: 67328950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیروزی گیتی‌پسند و سن‌ایچ در روز نخست جام سفیر؛

خط‌ونشان مدافع عنوان قهرمانی فوتسال برای مدعیان

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه در روز نخست تورنمنت شش جانبه جام سفیر به پیروزی قاطعانه برابر حریفان خود دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین روز از دومین دوره مسابقات شش جانبه جام سفیر که به میزبانی باشگاه سفیرگفتمان پیگیری می‌شود و تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، فولادزرند، سن ایچ ساوه و شهرداری ساوه برای آمادگی بیشتر پیش از فصل جدید در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند، تیم گیتی پسند موفق شد با هت‌تریک سعید احمدعباسی ستاره ملی‌پوش و جدید خود در مصاف با سفیرگفتمان تهران به برتری دست پیدا کند. همچنین سن ایچ و شهرداری تیم‌های ساوجی فوتسال ایران مقابل همدیگر به میدان رفتند که در نهایت سن‌ایچ با نتیجه سه بر صفر از سد حریف سنتی و همشهری خود گذشت. در این دیدار فردین قاسمی دوبار و مهدی عامری یک بار، گل‌های شاگردان حسین صبوری را به ثمر رساندند.

2046860

تیم‌های مس سونگون ورزقان و فولادزرند ایرانیان در روز اول این مسابقات استراحت داشتند.

*گروه‌بندی جام سفیر به شکل زیر است؛

گروه یک: گیتی‌پسند اصفهان _ سفیرگفتمان تهران_ فولاد زرند 
گروه دوم: مس سونگون ورزقان _ شهرداری ساوه _ سن ایچ ساوه

2046859

دومین روز جام سفیر، یک‌شنبه با دیدار تیم‌های سفیرگفتمان تهران _ فولاد زرند ایرانیان از ساعت ۱۷ و مس سونگون ورزقان _ شهرداری ساوه از ساعت ۱۹ در سالن فاطمه الزهرا شهرری پیگیری خواهد شد.

از نکات جالب این مسابقات، حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و بسیاری از مسئولین عالی رتبه فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان فوتسال در مراسم ضیافت شام باشگاه سفیر گفتمان تهران بود که شب گذشته با حضور بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها برگزار شد.

2046858

نظر شما