شناسهٔ خبر: 67207997 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ایتالیا جام را با برتری آغاز کرد

تیم ملی فوتبال ایتالیا موفق شد در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ با نتیجه ۲ بر یک تیم، آلبانی را مغلوب کند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و آلبانی در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شنبه شب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با قضاوت فلیکس زوایر برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک ایتالیا به پایان رسید.

تیم‌های ملی ایتالیا، آلبانی، اسپانیا و کرواسی در گروه B این رقابت‌ها حضور دارند و قبل از این دیدار تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم ملی کرواسی را مغلوب کند.

در ثانیه ۲۳ این دیدار سریع‌ترین گل تاریخ رقابت‌های یورو برای آلبانی به ثمر رسید، فدریکو دی مارکو با پرتاب اوت اشتباه باعث شد تا در محوطه جریمه توپ به ندیم بایرامی برسد و این بازیکن با ضربه‌ای محکم و زیرطاق، دروازه دوناروما را باز کند.

مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در دقیقه ۱۱ گل تساوی را به ثمر برساند، ارسال بلند لورنزو پلگرینی با ضربه سر محکم الساندرو باستونی تبدیل به گل اول ایتالیا شد. کامبک ایتالیا در دقیقه ۱۶ کامل شد، نیکولو بارلا موفق شد از پشت محوطه جریمه با یک شوت محکم و دقیق دروازه استراکوشا را باز کند.

با این نتیجه ایتالیا با ۳ امتیاز در رتبه دوم گروه B با تفاضل گل کمتر نسبت به اسپانیا قرار گرفت در مقابل آلبانی و کرواسی بدون امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم ایستادند.

ترکیب ابتدایی تیم ملی ایتالیا:

دوناروما، دی لورنتزو، کالافیوری، باستونی، دی مارکو، بارلا، جورجینیو، فراتزی، پلگرینی، کیه زا و اسکاماکا.

ترکیب ابتدایی تیم ملی آلبانی:

استراکوشا، هوسای، آیتی، جیمشیتی، میتای، اصلانی، رمضانی، بایرامی، آسانی، صفری و برویا.

نظر شما