شناسهٔ خبر: 67338903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تپانچه‌ای به سوی مس‌سونگون پیش از آغاز فصل جدید؛

شکست عجیب مدعی قهرمانی برابر تیم جوان!

تیم مس سونگون ورزقان در نخستین دیدار خود در تورنمنت شش جانبه سفیر در مصاف با شهرداری ساوه متحمل شکست عجیبی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون از مدعیان همیشگی قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران که نقل و انتقالات وارونه‌ای را بر خلاف فصول گذشته پشت‌سر گذاشته است، در اولین دیدار تدارکاتی پیش فصل برابر شهرداری ساوه با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا تورنمنت‌ شش جانبه سفیر را تکان دهد. لاله‌های نارنجی در این دیدار موقعیت‌های فراوانی را خلق کردند اما حریف دفاع جانانه جوانان ساوجی نشدند و در نهایت مسابقات دوستانه را با ناکامی آغاز کردند.

در سوی مقابل، شهرداری ساوه با هدایت رضا لک که دیدار قبلی را به سن ایچ ساوه واگذار کرده بودند، در صف‌آرایی با مس سونگون نمایش معرکه‌ای را داشتند و به برد بزرگی دست پیدا کردند تا به خودباوری مهمی برسند.

2047060

در این دیدار، محمد نصیری و محمد جامع برای شهرداری ساوه موفق به گلزنی شدند و مهدی جاوید تک گل مس‌سونگون ورزقان را به ثمر رساند.

از حاشیه‌های مسابقه، غیبت بهروز عظیمی پدیده فوتسال ایران و ملی‌پوش مس سونگون ورزقان بود و جای خالی او به شدت در بازی با شهرداری ساوه حس شد.

بازیکنان و کادرفنی شهرداری ساوه به شدت به قضاوت داوران بازی اعتراض داشتند و رضا لک سرمربی آن‌ها در اواخر نیمه دوم از کنار خط اخراج شد. همچنین محمد شجری از مس سونگون و فرزاد رعیت از شهرداری پس از یک درگیری با دریافت کارت قرمز مستقیم زمین بازی را ترک کردند تا حاشیه‌های بازی دو چندان و از شکل دوستانه خارج شود.

تیم مس سونگون ورزقان فردا در دومین دیدار از تورنمنت‌ سفیر مقابل سن ایچ ساوه به میدان خواهد رفت و شهرداری ساوه استراحت می‌کند.

نظر شما