شناسهٔ خبر: 67207869 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ابوعبیده: «کمین‌ مرگ» منتظر صهیونیست‌هاست

سخنگوی گردان‌های القسام با اعلام اینکه عملیات‌های پیشرفته رزمندگان مقاومت فلسطین ضد صهیونیست‌ها به شکلی گسترده‌تر ادامه پیدا می‌کند تاکید کرد کمین‌های مرگ در سراسر سرزمین ما در انتظار اشغالگران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی درباره عملیات ترکیبی روز گذشته گردان‌های القسام ضد دشمن صهیونیستی اعلام کرد: عملیات ترکیبی و بی‌نظیر روز شنبه در رفح تاکیدی دوباره بر شکست دشمن در برابر مقاومت ما بود.

ابوعبیده در پیامی تلگرامی تاکید کرد: این عملیات ترکیبی و پیشرفته، ضربه‌ای دردناک به ارتش صهیونیستی بود و ما عملیات‌های خود را بیشتر خواهیم کرد.

سخنگوی القسام بر ادامه حملات دردناک علیه دشمن صهیونیستی در هر کجا تاکید و تصریح کرد: اشغالگران در هر نقطه‌ای از سرزمین ما چیزی جز کمین مرگ نخواهند یافت

عصر روز گذشته شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در کمین ترکیبی توانسته است خوردوهای نظامی و خود نظامیان رژیم اشغالگر را در جنوب نوار غزه هدف قرار دهد.

القسام تاکید کرد: طی کمین ترکیبی، خوردوهای نظامی ارتش رژیم اسرائیل را که به محله السعودی در شهر رفح نفوذ کرده بودند، هدف قرار دادیم.

در بیانیه گردان‌های القسام آمده است: به محض اینکه نیروهای امدادی صهیونیست‌ها به محل رسیدند، رزمندگان ما نفربر آن‌ها از نوع «نمر» را با راکت یاسین 105 هدف قرار دادند که در اثر آن خوردو منهدم شد و سرنشینان‌ آن نیز کشته شدند.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش رژیم اسرائیل را در محور نتساریم واقع در مجاورت نوار غزه با راکت کوتاه برد کالیبر 114 "رجوم" هدف قرار داده است که به دنبال این حمله، آژیرهای هشدار در این شهرک به صدا درآمد.

گردانهای القسام حماس قبل از ظهر دیروز نیز اعلام کرده بود که یک دستگاه بولدوزر D9 ارتش رژیم صهیونیستی را در محله السعودی در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه با راکت‌های «یاسین 105» هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما