شناسهٔ خبر: 67199402 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حملات راکتی گسترده «القسام» علیه اشغالگران در داخل و خارج از نوار غزه

تهران- ایرنا- گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، امروز (شنبه) محل استقرار نظامیان صهیونیست در نوار غزه و همچنین یک پایگاه آنها در خارج از نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، گردان های القسام امروز در عملیاتی، مقر فرماندهی نظامیان اشغالگر در محور «نتساریم» را با راکت کوتاه‌برد ۱۱۴ میلیمتری «رجوم» هدف حمله قرار داد.

گردان های القسام همچنین در یک کمین ترکیبی، ماشین آلات جنگی اشغالگران را که در محله سعودی منطقه تل السطان در غرب شهر رفح پیشروی کرده بودند، مورد حمله قرار داد.

شاخه نظامی حماس در عملیات دیگری، یک بولدوزر «D۹» اشغالگران را با راکت «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار داد که منجر به آتش سوزی آن و کشته و زخمی شدن رانندگان نظامی آن شد.

القسام همچنین در عملیات مشترکی با سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی، پایگاه نظامی «صوفا» را مورد حمله راکتی قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ببر» در جنوب نوار غزه اصابت کرد و باعث انفجار آن شد.

به گفته این رسانه ها، در این عملیات مقاومت فلسطین، هشت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل این خودرو کشته شدند و در آتش سوختند.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «D۹» را با راکت الیاسین ۱۰۵ در منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه منهدم کرد.

این منطقه هم اکنون شاهد درگیری شدید رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست است.

منابع خبری بامداد امروز شنبه نیز گزارش داده بودند که در پی حمله موشکی گردان‌های القسام به پایگاه نظامی «کیسوفیم» ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه، آتش‌سوزی در این پایگاه روی داده است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما