شناسهٔ خبر: 67198917 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

کمین ترکیبی القسام علیه صهیونیست‌ها

شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در کمین ترکیبی توانسته است خوردوهای نظامی و خود نظامیان رژیم اسرائیل را در جنوب نوار غزه هدف قرار دهد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که طی کمین ترکیبی، خوردوهای نظامی ارتش رژیم اسرائیل را که در منطقه «الحی السعودی» شهر رفح نفوذ کرده بودند، هدف قرار داده است.
 
القسام طی بیانیه‌ای که بعد از ظهر امروز شنبه منتشر شد، افزود: به محض اینکه نیروهای امدادی صهیونیست‌ها به محل رسیدند، رزمندگان ما نفربر آن‌ها از نوع «نامر» را با راکت یاسین 105 هدف قرار دادند که در اثر آن خوردو منهدم شد و سرنشینان‌ آن نیز کشته شدند.
 
گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش رژیم اسرائیل را در محور نتساریم واقع در مجاورت نوار غزه با راکت کوتاه برد کالیبر 114 "رجوم" هدف قرار داده است که به دنبال این حمله، آژیرهای هشدار در این شهرک به صدا درآمد.
 
گردانهای القسام حماس قبل از ظهر امروز نیز اعلام کرده بود که یک دستگاه بولدوزر D9 ارتش رژیم صهیونیستی را در محله السعودی در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه با راکت‌ها «یاسین 105» هدف قرار داده است.

نظر شما