شناسهٔ خبر: 67207286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گازکشی تمام منازل مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، گفت: تمام منازل مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی گازکشی شد.

صاحب‌خبر -

مجید الهی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به اقدامات این نهاد برای حل مشکلات خانواده‌های تحت پوشش، اظهار داشت: در سال گذشته برای 786 خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان لوله‌کشی گاز به صورت رایگان انجام گرفته است. 

وی افزود: در تفاهم‌نامه فی‌مابین کمیته امداد و شرکت گاز استان، لوله‌کشی گاز مددجویان فاقد انشعاب و ساختمان‌های جدیدالاحداث به صورت رایگان انجام می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ضمن قدردانی از همراهی شرکت گاز استان در اجرای این تفاهم‌نامه گفت: برای انجام لوله‌کشی گاز منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بالغ بر 81 میلیارد ریال هزینه شده است. اجرای عملیات لوله‌کشی منازل مددجویان در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار انجام شده که مورد تاکید ریاست جمهور شهید نیز بوده است.

الهی‌راد ادامه داد: این طرح با هدف ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته و رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و همچنین گسترش مسئولیت اجتماعی شرکت گاز در حال اجرا است.

وی همچنین به حمایت کمیته امداد از مجریان طرح‌های اشتغال شامل مددجویان و افرادی که بین دهک‌های یک تا 5 قرار دارند از طریق پرداخت تسهیلات، اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های لازم و کمک برای ایجاد بازار فروش محصولات و حمایت کمیته امداد از صنعت نوغانداری و انعقاد قرارداد خرید پیله تر ابریشم از نوغانداران از اولویت‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، افزود: برای احداث مسکن مددجویان اقدامات خوبی انجام شده که از آن جمله تفاهم‌نامه ساخت 1812 واحد مسکن با سپاه و تفاهم‌نامه 700 واحدی با بنیاد مسکن منعقد شده است. 

انتهای پیام/311/

نظر شما