شناسهٔ خبر: 67207102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی کامل کمیته امداد جهت دریافت نذورات قربانی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از آمادگی کامل جهت دریافت نذورات قربانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

کرمی پور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از اجرای طرح «نذر قربانی» در روز عید قربان خبر داد.

کوروش کرمی پور با اشاره به اجرای هر ساله این طرح در روز عید قربان، از برپایی ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری نذورات مردم استان خبر داد.

وی افزود: این پایگاه‌ها در دفاتر کمیته امداد در سطح استان، مراکز نیکوکاری، اماکن عرضه دام زنده و معابر عمومی مستقر بوده و نذورات نقدی و غیرنقدی مردم را تحویل می‌گیرند.

کرمی پور گفت: افراد می‌توانند دام زنده و گوشت قربانی را تحویل این مراکز داده تا میان نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه امکان پرداخت الکترونیکی نذورات هم فراهم شده، گفت: افراد می‌توانند مبلغی که برای قربانی کنار گذاشته‌اند را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ واریز کنند و این مبالغ همگی صرف خرید قربانی شده و گوشت آن میان نیازمندان توزیع می‌شود.

کرمی پور گفت: تمام افراد با هر میزان مبلغ حتی هزار تومان می‌توانند در این طرح شرکت کرده و سهمی در خرید گوشت قربانی و کمک به نیازمندان داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر شماره کارت، افراد می‌توانند با شماره گیری کُد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت نذورات نقدی خود در این طرح اقدام کنند.

وی با بیان اینکه عید قربان در میان اهل تسنن سه روز ادامه دارد، گفت: در همین راستا در شهرستان‌های منطقه اورامانات این طرح سه روز ادامه دارد و پایگاه‌های ما نذورات مردم را تحویل می‌گیرند.

نظر شما