شناسهٔ خبر: 67338582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش فعالان فضای مجازی در آستانه اشرفیه

حجت‌الاسلام سیدمهدی زمانی از اساتید دانشگاه گفت: شرکت آحاد مردم در انتخابات در سرنوشت سال‌های آینده ایران و منطقه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

صاحب‌خبر -

همایش فعالان فضای مجازی در آستانه اشرفیه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ همایش فعالان فضای مجازی آستانه اشرفیه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و یادبود شهید خوش سیرت در این شهرستان برگزار شد.
در این همایش حجت‌الاسلام سیدمهدی زمانی از اساتید دانشگاه گفت: شرکت آحاد مردم در انتخابات در سرنوشت سال‌های آینده ایران و منطقه بسیار مهم و تاثیر گذار است.
وی افزود: شهید رئیسی در طول سه سال دوران ریاست جمهوری خود سبکی از تلاش و خدمت ارائه کرد که رئیس جمهور بعدی هم موظف است ادامه دهنده همان راه باشد.
فرمانده سپاه آستانه اشرفیه هم در این همایش با تقدیر از فعالان فضای مجازی این شهرستان گفت: امروز فضای مجازی و جبهه فرهنگی مهم‌ترین میدان رویارویی با دشمنان ایران اسلامی است و در این عرصه فعالان فضای مجازی افسران این جنگ نرم هستند.
سرهنگ حمیدرضا یحیی پور افزود: ششم تیرماه امسال مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار مهدی خوش سیرت در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.
وی گفت: برگزاری شب شعر و خاطره، جشنواره دانش آموزی، برپایی نمایشگاه طرح اسوه و گردهمایی رزمندگان گردان حمزه از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

همایش فعالان فضای مجازی در آستانه اشرفیه
در پایان این همایش از ۱۰۰ نفر از فعالان فضای مجازی آستانه اشرفیه تجلیل شد.

نظر شما