شناسهٔ خبر: 67206532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده یزد: چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی به اهمیت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: چشم دنیا به این رخداد مهم و مشارکت مردم فهیم ما دوخته شده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، " محمد صالح جوکار " شنبه شب در آیین بزرگداشت شهدای خدمت و یادمان شهدای موتلفه اسلامی (شهیدان امانی، بخارایی، نیک‌نژاد و هرندی) در تکیه امیرچقماق یزد افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو، امنیت ساز است و همه باید برای برگزاری باشکوه آن و مشارکت بالا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور فعال خود در انتخابات، توطئه‌ دشمنان علیه کشور را در ابعاد مختلف خنثی می‌کنند ادامه داد: هر برگ رای ضامن اقتدار و موجب شکست استکبار است و باید انتخابات با همکاری همه مردم با عظمت برگزار شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه یاد و خاطره شهدای خدمت به خصوص شهید آیت‌الله رئیسی را گرامی داشت و گفت: این شهید با اخلاص خود و فعالیت شبانه روزی نقش مهمی در خدمت به مردم و کشور به رغم توطئه دشمنان در ابعاد مختلف داشت.

جوکار بیان کرد: باید برای تحقق اهداف شهید رئیسی و همراهان او، همه مردم در کنار هم و برای حمایت از نظام اسلامی و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی بیش از قبل تلاش مخلصانه داشته باشند.

نماینده یزد: چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است

وی به جنگ روانی، تبلیغاتی و ترکیبی دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه مثل انتخابات نقش اصلی در خنثی کردن ترفندهای دشمنان دارد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی همچنین به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات و داشتن بصیرت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد.

همچنین در این آیین " حسن ملک پور " دبیر حزب موتلفه اسلامی استان یزد یاد و خاطره شهیدان این تشکل و همچنین خدمت را گرامیداشت و بر تداوم فرهنگ ایثار و حضور آحاد مردم در انتخابات تاکید کرد.

اجرای سرود و پخش کلیپ از دیگر بخش‌های مهم این آیین بود که با حضور مردم و مسئولان اجرا و مورد استفاده قرار گرفت.

۲۶ خرداد ماه سالروز شهادت شهیدان امانی ،بخارایی ، نیک نژاد و هرندی است که بخاطر مخالفت با کاپیتولاسیون به شهادت رسیدند.

نظر شما