شناسهٔ خبر: 67206276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صعود سپاهان به فینال جام حذفی با برتری مقابل گل گهر

تیم سپاهان در مرحله نیمه پایانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با برتری مقابل گل گهر راهی دیدار پایانی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران امروز شنبه دو تیم سپاهان و گل گهر در ورزشگاه نقش جهان برابر هم به میدان رفتند. 
 
بازی دو تیم با برتری ۲ به یک زرد پوشان اصفهانی به پایان رسید تا شاگردان ژوزه مورایس راهی دیدار پایانی جام حذفی شوند. 
 
این مسابقه برای سپاهان غیر مترقبه آغاز شد و شاگردان اوزونیدیس روی اشتباه نیما میرزازاد روی ارسال ابوالفضل رزاق‌پور در دقیقه ۷ به گل رسیدند. با این حال شاگردان مورایس تمام تلاششان را به کار گرفتند و سرانجام موفق شدند در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست با ضربه سر هادی محمدی روی ارسال کرنر رامین رضاییان به گل اول دست پیدا کنند.
این گل برای فینالیست شدن سپاهان کافی نبود و آنها به تلاش خود در ورزشگاه نقش جهان و در حضور پرشور هوادارانشان ادامه دادند. در نهایت در دقیقه ۶۷ بار دیگر هادی محمدی روی یک ضربه ایستگاهی از راه رسید و ارسال میلاد زکی‌پور را باز هم روی تیرک دوم و با استفاده از اشتباه و خروج اشتباه محمدرضا اخباری به گل دوم تیمش بدل کرد.
پس از این گل، گل گهر تمام توان خود را برای تغییر نتیجه به کار گرفت و البته نبرد دو تیم برای پیروزی در مسابقه در حالی دنبال می‌شد که در دقیقه ۷۶ میلاد زکی‌پور و اریک بایناما با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شدند و از زمین مسابقه بیرون رفتند تا دو تیم ۱۰ نفره در ۲۰ دقیقه باقیمانده بازی به کارشان ادامه دهند.
گل گهر در ۱۵ دقیقه پایانی تمام تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی به کار گرفت، اما عملکرد خط دفاعی سپاهان سبب شد که آنها موقعیت ویژه‌ای ایجاد نکنند بازی در ورزشگاه نقش جهان با همان نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان به پایان برسد. 
<div id="video-display-embed-code_11219885"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4260680/11219885?width=600&height=350"></script></div>
 
تیم داوری: موعود بنیادی فر با کمک‌های: علیرضا ایلدروم، قهرمان نجفی، وحید زمانی - ناظر: حیدر شکور
 
ترکیب سپاهان
 
نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن (۶۰ کاوه رضایی)، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری (۸۵ محمد دانشگر) و شهریار مغانلو (۲+۹۰ آریا یوسفی). 
سرمربی: ژوزه مورایس
 
ترکیب گل‌گهر
 
ابوالفضل رزاق‌پور، محمدرضا اخباری، علی‌رضا علی‌زاده، بهنام برزای (۸۶ اسلام طلب)، علی‌اصغر عاشوری، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده (۷۱ اریک بایناما)، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان (۶۰ مسعود زائرکاظمینی)، سامان فلاح و احمدرضا زنده‌روح
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس
 
 شرح گل:
 
گل‌گهر (۱-۰): در دقیقه ۶ مسابقه ارسال ابوالفضل رزاق‌پور از سمت راست خط دفاعی سپاهان به شکل عجیبی با جاگیری و اشتباه محرز نیما میرزازاد به گل اول مسابقه تبدیل شد.
سپاهان (۱-۱): در دقیقه ۲+۴۵ یک ارسال تماشایی دیگر از رامین رضاییان روی تیرک دوم با پرش فوق العاده و ضربه سر بی‌نقص هادی محمدی به گل تساوی بدل شد.
سپاهان (۲-۱): در دقیقه ۶۷ مسابقه ارسال مواج میلاد زکی‌پور روی یک ضربه ایستگاهی که از سمت راست خط دفاعی گل گهر ارسال شد با اشتباه اخباری در خروج از دروازه بار دیگر روی تیرک دوم دروازه با ضربه سر هادی محمدی و گلزنی این بازیکن همراه شد تا شماره ۲ طلایی‌پوشان اصفهانی به شکلی غیرمنتظره ستاره تیمش در مسابقه نیمه نهایی لقب بگیرد.
 
کارت زرد:
بهنام برزای (۱۹)، علیزاده (۶۹) و سامان فلاح (۵+۹۰) از گل گهر و هادی محمدی (۵۴)، سیاوش یزدانی (۷۰) و شهریار مغانلو (۸۸) از سپاهان
 
کارت قرمز:
بایناما (۷۶) از گل گهر و میلاد زکی پور (۷۶) از سپاهان
­

نظر شما