شناسهٔ خبر: 67205419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جام حذفی فوتبال| مرحله نیمه نهایی؛

سپاهان طلسم‌شکنی کرد/ مس با نویدکیا در فینال

سپاهان و مس رفسنجان شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی رقبای خود را از پیش‌رو برداشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال شب گذشته شاهد تقابل سپاهان با گل‌گهر سیرجان و جدال مس رفسنجان با آلومینیوم اراک بودیم. در نهایت نیز شاگردان مورایس و نویدکیا با شکست رقیبان خود مجوز صعود به مرحله فینال را دریافت کردند.

سپاهان ۲ _ گل‌گهر سیرجان ۱

جدال دو تیم در میان تشویق هواداران طلایی‌پوش آغاز شد، اما سپاهان خیلی زود به رقیب خود اجازه گلزنی داد. شاگردان اوزونیدیس روی اشتباه نیما میرزازاد در دقیقه هفت با ارسال ابوالفضل رزاق‌پور به گل رسیدند. شاگردان مورایس برای جبران گل خورده تمام تلاش خود را به کار گرفتند و با ایجاد موقعیت‌های گلزنی در نهایت موفق شدند با ضربه سر هادی محمدی در دقیقه ۲+۴۵ کار را به تساوی بکشانند تا به عنوان تیم بازنده راهی رختکن نشوند.

سپاهان طلسم شکنی کرد/ مس با نویدکیا در فینال

در نیمه دوم طلایی‌پوشان با هدف پیروزی و شکستن طلسم یازده‌ساله پا به میدان گذاشتند. شاگردان مورایس که از همان ابتدای نیمه دوم کار را هجومی آغاز کردند در دقیقه ۶۷ با دبل هادی محمدی کامبک خود را تکمیل کردند.

پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان، گل گهر تمام توان خود را برای تغییر نتیجه به کار گرفت، اما موقعیت‌های شاگردان اوزونیدوس یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه دوم بازیکنان دو تیم یک بازی فیزیکی و درگیرانه را از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت منجر به اخراج میلاد زکی‌پور و اریک بایناما در دقیقه ۷۶ شد.

سپاهان طلسم شکنی کرد/ مس با نویدکیا در فینال

گل‌گهر در دقایق پایانی زهردار تر ظاهر شد، اما عملکرد مطلوب خط دفاعی سپاهان موجب شد شاگردان اوزونیدوس موفق به خلق موقعیت جدی نشوند تا در نهایت جدال آن‌ها دو بر یک به سود طلایی‌پوشان به پایان برسد.

آلومینیوم اراک ۱ (۲) _ مس رفسنجان ۱ (۴)

آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در شرایطی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که هر دو تیم با هدف کسب پیروزی و به عنوان یک مدعی پا به میدان گذاشتند.

شاگردان نویدکیا با عملکرد هجومی خود در دقایق ابتدایی بازی با گلزنی منتظر محمد از رقیب خود پیش افتادند. شاگردان حسینی نیز پس از دریافت گل اول موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه حریف خود ایجاد کردند، اما انسجام خط دفاع نماینده رفسنجان موجب شد این تیم در نیمه اول به عنوان تیم برنده راهی رختکن شود.

سپاهان طلسم شکنی کرد/ مس با نویدکیا در فینال

در نیمه دوم نیز حمله‌های آلومینیوم اراک تمامی نداشت و شاگردان حسینی در نهایت با تک گل ابوالفضل قنبری توانستند گل خورده را جبران کنند. پس از به تساوی کشیده شدن نتیجه بازی نماینده اراک موفق به خلق چند موقعیت خوب گلزنی شد، اما درخشش نوشی صوفیانی و تیرک دروازه مس مانع گلزنی شاگردان حسینی شد.

تساوی دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت قانونی موجب شد تیم برنده در ماراتن پنالتی‌ها مشخص شود. در نهایت نیز شاگردان محرم نویدکیا در ضربات پنالتی با عملکرد قابل توجه نوشی صوفیانی مجوز صعود به فینال را دریافت کردند.

سپاهان طلسم شکنی کرد/ مس با نویدکیا در فینال

نظر شما