شناسهٔ خبر: 67204223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اقدامات خیرین سلامت بر زندگی مردم اثربخش است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: اقدامات خیرخواهانه مجمع خیرین سلامت بر زندگی مردم بسیار اثربخش و ارتقا آفرین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز در حاشیه بازدید از بخش اتاق‌های عمل بیمارستان شهدای عشایر و جراحی رایگان شکاف لب و کام موسسه ملی مرهم در این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حضور ایجاد شده است و یکی از برنامه های بنیانگذار انقلاب اسلامی اجرای برنامه های مردمی و برخواسته از مردم بود و براین اساس پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی براساس قدرت مردم بنها نهاده شد.

 

وی اظهار داشت: امام راحل برای امنیت سپاه، برای کارهای عمرانی جهاد سازندگی و با یک برنامه کارشناسی شده علمی و منطقی وزارت بهداشت را تقویت کردند تا بحث بهداشت، سلامت و درمان و آموزش پزشکی را ارتقا دهند.

 

وی با اشاره به ظرفیت های غیرقابل قبول کشور در بحث پزشکی در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه داد: با برنامه‌های طراحی شده امروز شاهد رشد کمی، کیفی و ارتقای معنوی اخلاقی و فرهنگی در درون جامعه پزشکی هستیم و بهره گیری از مجمع خیرین سللامت با افراد برخواسته از جامعه پزشکی ارزش هایی در این جامعه خلق کرده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: در لرستان به صورت مرتب شاهد حضور پزشکان درنقاط محروم هستیم و جامعه پزشکی متخصص اهل تواضع و سخاوتمند و دلبسته به مردم هستند.

 

وی افزود: موسسه ملی مرهم یک موسسه ملی و جهانی شناخته شده است و این فرصت ایجاد شده در لرستان مغتنم است.

 

وی با بیان اینکه تیم پزشکی مرهم و جامعه پزشکی مرهمی بر دل بیماران هستند وپیام سلامت را به بیماران می رسانند و تقویت روحیه خدمتگزاری یک بخش از این امر خیرخواهانه است و و بخش دیگر اثرات کوتاه مدت و بلند مدت که آثار بلندمدت اثربخشی بیشتری دارد.

 

امام جمعه خرم آباد گفت: راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت با همکاری پزشکان برخاسته از نظام علمی، آموزشی و فرهنگی مایه برکت و خدمت برای مردم جامعه به ویژه مناطق کمتربرخودار است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: همچنین برگزاری جسله پزشکان با دانش‌آموزان نخبه و استعدادهای درخشان می‌تواند در امر الگوسازی موثر باشد.

 

شاهرخی تاکید کرد: امید است که با کمک و همکاری مجمع خیرین سلامت کشور و استان این رویداد مهم علاوه بر حوزه سلامت، در بخش‌های اقتصادی، معیشتی و توجه به استان‌های کمتربرخوردار تقویت شود تا توازن و تعادل در کشور به وجود آید.

نظر شما