شناسهٔ خبر: 67202809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار گناوه:

همه ظرفیت‌ها باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیرماه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه ظرفیت‌ها برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در این انتخابات استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر شنبه در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به گسترش و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از فعالان این عرصه داشته است و در شهرستان گناوه نیز در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری افزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیرماه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه ظرفیت‌ها برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در این انتخابات استفاده شود.

وی نقش تبلیغات اسلامی در روشنگری و تبیین انتخابات را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تبلیغات اسلامی باید با بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های فرهنگی، هیأت‌های مذهبی و زیرمجموعه‌های خود و برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برای حضور با بصیرت و با معنای مردم پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کند.

همه ظرفیت‌ها باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شود

فرماندار گناوه بیان کرد: مسئولان اداره تبلیغات اسلامی باید با تولید محتوای مناسب با شرایط شهرستان در راستای اهداف نظام اسلامی و گسترش آموزه‌های دینی اسلامی و همگام با ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی از جمله نیروهای بسیج مردمی اقدامات مؤثری را با برنامه ریزی انجام دهند.

وی اعتبارات خوبی در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای کارهای فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی در نظر گرفته شد، گفت: توجه به زیرساخت‌ها و کارهای راهبردی در شهرستان از اولویت‌ها در تخصیص اعتبار است و تلاش شده تا به کارهای اصولی و زیرساختی و دغدغه‌های مردم توجه شود.

وی گفت: شهرستان گناوه دارای موقعیت و شرایط خاص جغرافیایی و گردشگری و تجاری است و با سایر شهرستان‌ها از این نظر متفاوت است لذا باید در امر تبلیغات اسلامی به طور ویژه به این شهرستان و نیازهای ضروری آن در سطح استانی توجه شود.

فرماندار گناوه یادآور شد: در راستای فعالیت‌های تبلیغات اسلامی و اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی شهرستان از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.

نظر شما