شناسهٔ خبر: 67202131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

۴۸ درصد از سهم دو ماهه درآمدهای مالیاتی لرستان وصول شده است

ابراهیم شریفی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۴۸ درصد از سهم دو ماهه درآمدهای مالیاتی استان وصول شده است.

صاحب‌خبر -

سمانه حسن‌پور بیست و ششم خرداد در دومین جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع لرستان که با هدف بررسی عملکرد درآمدهای مالیاتی استان در دو ماه نخست سال برگزار شد، بیان کرد: وصول درآمدهای مالیاتی بر مبنای قانون بوده و برای ادامه‌ی فرایند خدمات‌رسانی به مردم ضروری است.

وی در این جلسه که با حضور مدیرکل اقتصاد دارایی، معاون دادستان، معاون اطلاعات، مدیرکل امور مالیاتی و سایر اعضا، برگزار شد، ادامه داد: قانون وظایفی بر عهده اعضای کارگروه ستاد درآمد نهاده است که ستاد درآمد لرستان ضمن اجرای قوانین مربوطه با همکاری و هماهنگی در تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده برای پیشرفت و توسعه استان تلاش می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ادامه داد: نکته حائز اهمیت در وصول درآمدها، سهم درآمد مالیاتی است که به دولت کمک می‌کند فرایند خدمات‌دهی در تمامی حوزه‌ها به خصوص فعالیت‌های حوزه عمرانی و هزینه‌ای  بهتر عمل کند.

رئیس ستاد درآمد استان در پایان به عملکرد میزان درآمدهای وصولی پرداخت و بیان کرد: درآمدهای مالیاتی مصوب سال ۱۴۰۳ جمعا ۳۸۶۸ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که در دو ماهه نخست سال ۴۸ درصد از سهم دو ماهه وصول شده است.

این مسئول افزود: همچنین درآمدهای غیر مالیاتی مصوب سال جاری استان لرستان ۲۰۲۹ میلیارد ریال بوده که ۱۴۷ درصد سهم دو ماهه وصول شده است.

انتهای پیام

نظر شما