شناسهٔ خبر: 67200974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر قرارگاه مردمی غدیر همدان اعلام کرد

برنامه ریزی قرارگاه مردمی غدیر برای برگزاری جشن در ۱۱۰ مسجد و ۱۱۰ مدرسه

مدیر قرارگاه مردمی غدیر همدان گفت: برنامه های متنوع فرهنگی در ۱۱۰ مدرسه و مسجد سطح استان و به مناسبت عید غدیر برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

میثم اشتاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان با گرامیداشت عید غدیر خم اظهار کرد: به مناسبت عید بزرگ غدیر خم اردوهای دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان در ۱۱۰ مسجد و ۱۱۰ مدرسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت عید غدیر خم برای خانواده‌ها افزود: به مناسبت عید غدیر خم، بسته‌های فرهنگی تدارک دیده شده و در بین مردم توزیع خواهد شد.

مدیر قرارگاه مردمی غدیر همدان با این توضیح که علاوه بر راه‌اندازی کارناوال‌های شادی، مسابقات فرهنگی- هنری نیز ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود ادامه داد: مسابقه کتاب‌خوانی غدیر از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این روز برگزار خواهد شد.

اشتاد از برگزاری مسابقات ورزشی و همچنین اعزام مبلغ به سراسر استان به مناسبت این روز فرخنده خبر داد و اضافه کرد: مدح خوانی گروه‌های سرود و همخوانی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی غدیر، دهه امامت و ولایت، طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، بر پایی ایستگاههای صلواتی، تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و تأمین اجاره بهای اسکان نیازمندان از جمله برنامه‌هایی است که به مناسب عید بزرگ غدیر در همدن برگزار خواهد شد.

نظر شما