شناسهٔ خبر: 67199998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

شهاب زاهدی با چهره سامورایی آماده دربی

ورزش سه

شهاب زاهدی بعد از دبل گلزنی در بازی قبلی تیمش، اکنون آماده دربی شده و امیدوار است مقابل ساگان توسو کارش را به بهترین شکل پیش ببرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا فوکوکا ژاپن بعد غیبت طی دو بازی به دلیل محرومیت، در بازی قبلی این تیم برابر فوکویاما سیتی و طی دقایق کوتاهی که به کار گرفته شد توانست دو گل بزند تا بازگشتی رویایی را ثبت کند.

شهاب زاهدی اکنون آماده جدال این هفته تیمش برابر ساگان توسو خواهد شد. دیداری که قرار است فردا به میزبانی فوکوکا و از ساعت ۱۰ صبح استارت بخورد و باید دید شهاب زاهدی در این جدال چه نمایشی خواهد داشت.

این بازی از جهاتی برای فوکوکا و هاسبه به عنوان سرمربی این تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. جدالی که دربی این شهر محسوب می‌شود و ساگان توسو اکنون در لیگ بیست تیمی ژاپن در رتبه هفدهم قرار دارد و از شرایط خوبی برخوردار نیست و از این جهت شانس فوکوئوکا را برای برتری در این بازی افزایش می‌دهد. شهاب زاهدی و تیمش نیز که اکنون در رتبه دهم حضور دارد این شانس را خواهد داشت تا در صورت برتری در این بازی چند رده صعود را نیز تجربه کند.

هاسبه البته احتمالا علی‌رغم دبل گلزنی توسط شهاب زاهدی در بازی قبلی، از ستاره ایرانی تیمش برابر این تیم در ترکیب اصلی سود نبرد و بار دیگر به عنوان بازیکن جانشین روی او حساب باز کند. شهاب زاهدی که امید زیادی داشت بعد از موفقیت طی دیدار‌های گذشته فوکوئوکا شانس حضور در تیم ملی را برای خود افزایش دهد، بعد از اینکه از این اتفاق مهم ناکام ماند با روحیه پایین و شرایط روانی بدی کار را دنبال کرد که ماحصل آن دو کارت قرمز برای وی بود. با این حال او بعد از گلزنی در بازی قبلی تیمش بار دیگر امیدوار است شرایط را چه در تیم فوکوکا و لیگ ژاپن و چه برای شانس بازگشت به اردوگاه تیم امیر قلعه‌نویی برای خود بهتر کند و باید دید قادر به انجام این ماموریت خواهد بود.

او که در پرسپولیس و در دربی مقابل استقلال نقش اصلی را به خود اختصاص داده بود و دو صحنه داوری بازی رفت فصل بیست و سوم به وی اختصاص داشت، اکنون باید دید در دربی تیمش چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا هاسبه به وی فرصت دوباره‌ای برای درخشش و موفقیت در این جدال خواهد داد یا خیر.

نظر شما