شناسهٔ خبر: 67251026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خشم ستاره سابق استقلال؛ چرا دست دست می‌کنند!/ آقایان باید هرچه زودتر در این مورد تصمیم بگیرند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به وضعیت نامشخص کادر فنی این تیم برای فصل بعد واکنش تندی نشان داد.

صاحب‌خبر -

وضعیت کادر فنی استقلال بعد از گذشت نزدیک به سه هفته از پایان مسابقات لیگ هنوز وضعیت مشخصی ندارد و شایعات ماندن یا نماندن جواد نکونام هواداران و پیشکسوتان این تیم را به شدت برای فصل پیش رو نگران کرده است.

گزیده صحبت‌های منصور رشیدی با فارس درخصوص وضعیت نامشخصص کادرفنی تیم استقلال را در زیر بخوانید:

  • {لیست نکونام} هلدینگ باید براساس لیست مورد نظر سرمربی هرچه زودتر تیم را آماده کنند. نکونام قبل از سفرش لیست را به هیات مدیره داده اما هیچ اعلام قطعی و رسمی از سوی باشگاه ندیده‌ایم. حتی نمی‌دانیم هیات مدیره چه کسانی هستند و نکونام باید با چه کسانی صحبت کند.
  • {ادامه همکاری با نکونام} باید با خود نکونام صحبت و مشخص کنند که آیا این همکاری ادامه پیدا می‌کند یا خیر اما هیچ چیز مشخص نیست. درحالیکه او عملکرد خوبی داشت و با همه نواقص، نتایج خوبی گرفت. نکونام یکسال با این تیم کار کرده، به شرایط آگاه است و از همه افراد شناخت دارد. بنابراین قطعا بهتر است که بماند و کار را با او ادامه بدهند.
  • {نگرانی هواداران استقلال} مرحله اول کار در هر تیمی مشخص شدن وضعیت سرمربی است. الان هواداران نگران هستند و همه می‌خواهند بدانند کمبودها چگونه جبران می‌شوند. مشخص نیست که چرا مدیران و مسئولان باشگاه دست دست می‌کنند؟ چرا وضعیت را مشخص نمی‌کنند که هواداران بدانند برنامه آماده سازی تیم چگونه خواهد بود؟
  • {تغییر کادر فنی} باید این را در نظر بگیریم که اگر بنا به تغییر باشد هم گزینه جدید به زمان نیاز دارد تا به شناخت لازم برسد. آقایان باید هرچه زودتر تصمیم بگیرند که نکونام هست یا نیست. با وجود اینکه خود نکونام تمایل به ادامه کار دارد، قرارداد دارد و برای جذب بازیکن قطعا بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد.
  • {نقل و انتقالات} من شنیده‌ام طبق لیست نکونام ۸-۷ بازیکن مدنظر هستند ولی در وهله اول باید با سرمربی صحبت و تکلیف کادرفنی مشخص شود. این وضعیت برای فصل جدید امیدوار کننده نیست و این مشکل مدیران است. هرروز که بگذرد، زمان از دست می‌رود و مشکلات برای فصل جدید بیشتر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما