شناسهٔ خبر: 67199867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرط سرخ‌پوشان برای استخدام سرمربی و تمدید قراردادها؛ پرسپولیس منتظر بازگشت درویش

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره پرسپولیس، گفت: به محض اتمام محرومیت رضا درویش و برداشته شدن منع فعالیت‌های او، اقداماتی چون استخدام سرمربی، تمدید قرارداد بازیکنان، جذب بازیکنان جدید، انعقاد قراردادهای اسپانسری و تجاری و پرداخت بخشی از مطالبات تیم، در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا،‌ پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخ‌پوشان پایتخت، اظهار داشت: اقدامات گوناگونی در بخش اقتصادی، نقل و انتقالات و جذب مربی در حال انجام است، ولی با توجه به محرومیت مدیرعامل، در هر یک از موارد برای ورود به فاز بعدی و اجرایی شدن توافق‌ها از جمله انعقاد قرارداد، منتظر پایان دوره ممنوعیت فعالیت رضا درویش هستیم.

وی ادامه داد: باشگاه از طریق معاونت ورزشی خود با تعدادی از بازیکنان تمدیدی مذاکره داشته و توافق‌هایی نیز حاصل شده، اما با توجه به محرومیت مدیرعامل، در حال حاضر، امکان انعقاد قرارداد وجود ندارد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: باشگاه همچنین منابع مالی لازم برای پرداخت بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و تعهدات مالی باشگاه به اعضای تیم را ظرف چند روز آینده از طریق بانک شهر تامین خواهد کرد ولی برای انجام امور اداری و پرداختمبلغ مربوط به آن به جهت محرومیت مدیرعامل در محدودیت هستیم. همچنین برای پرداخت بخشی از تعهدات مالی به بستانکاران چون هتل‌ها، داروخانه، … و همچنین پرداخت حقوق پرسنلی به امضا و تائید مدیرعامل نیاز خواهد بود.

پیمان حدادی در ارتباط با موضوع انتخاب سرمربی جدید تیم، عنوان کرد: معاونت ورزشی باشگاه در هماهنگی با مسئولین باشگاه، مذاکرات با گزینه‌های مختلف را دنبال می‌کند ولی توافق نهایی نیاز به حضور و ورود مستقیم مدیرعامل دارد که با توجه به حکم صادره در این مقطع میسر نشده است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌های اقتصادی و درآمدی باشگاه نیز افزود: بانک شهر از زمان واگذاری سهام در دو ماه گذشته، بیش از صدمیلیارد تومان به باشگاه تزریق کرده است. همچنین رایزنی و جلسه با سایر بانک‌های حاضر در کنسرسیوم برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مالی، اقتصادی و تجاری ایشان در دستور کار قرار دارد. علاوه بر این، موارد باشگاه در ارتباط با مباحث درآمدی باشگاه چون اسپانسرینگ و بهره‌برداری از نام و نشان باشگاه در تولید محصولات و ارائه خدمات، مذاکراتی داشته اما نهایی شدن مباحث و انعقاد قرارداد نیاز به حضور شخص مدیرعامل دارد.

نظر شما