شناسهٔ خبر: 67199136 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ساعت پخش سریال شرم از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان

مجموعه شرم به کارگردانی احمد کاوری به‌زودی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال شرم با ما همراه شوید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سریال شرم به قلم سعید فرهادی به نگارش درآمده و به تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است. این مجموعه که نخستین بار در سال 1399 از شبکه سه پخش شد، به مسائل اجتماعی و دغدغه‌های جامعه امروز در زمینه خرید و فروش مسکن می‌پردازد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های اجتماعی ایرانی هستید، می‌توانید سریال شرم را از پنج‌شنبه (1403/3/31) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال شرم ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سریال شرم

ساعت پخش سریال شرم از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال شرم هر روز ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 2:00 و 10:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال شرم از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

احمد کاوری کارگردان سریال شرم با اشاره به حضور بازیگران باسابقه و مشهور در این مجموعه گفته بود: «در این سریال ترکیب خاصی از بازیگران حضور دارند که نوعی تجدید خاطره با بازیگران یکی دو دهه گذشته است. همچنین ۲ بازیگر اصلی داریم که هنوز انتخاب نشده‌اند.»

بازیگران سریال شرم

فاطمه گودرزی در نقش پوران

ابوالفضل پورعرب در نقش صابر رنجبر

سیروس گرجستانی در نقش عزیز آقا منصوری (قسمت 1 تا 6)

سیاوش طهمورث در نقش عزیز آقا منصوری (قسمت 7 تا 26)

الهام طهموری در نقش لعیا مسترور

اردلان شجاع کاوه در در نقش فریبرز مختاری

فریبا متخصص در نقش منصوره

نیما نادری در نقش بهزاد منصوری

میلاد میرزایی در نقش حسام رنجبر

در سریال شرم بازیگران توانمند دیگری از جمله ماهور عفیفی، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، امیر امیری، آشا محرابی و رهام حیدرعلی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

گفتنی است سریال شرم آخرین بازی زنده‌یاد سیروس گرجستانی در تلویزیون بود. سیاوش طهمورث پس از درگذشت سیروس گرجستانی جایگزین وی شد و نقش عزیز آقا منصوری را ایفا کرد.

سریال شرم

خلاصه داستان سریال شرم

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال شرم از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه خانوادگی اجتماعی درام می‌رویم که درباره‌ی گرفتاری‌های چند خانواده است، که هر کدام با چالش‌های مختلفی درگیر هستند.

از آثار کارنامه‌ی احمد کاوری می‌توان بچه‌مهندس (فصل ۴)، شرم، وارش، بیدارباش، خواب بلند، گربه سیاه، اعتراف با دور تند، ماهورا، جشن تولد، رنج و سرمستی، زادبوم، اتوبوس شب، پروانه‌ها می‌نویسند، سرود خاک، مرزی برای زندگی، ارتفاع پست، سفر سرخ، بچه های هور، کاشانه، کژدم ۳۳ و نجلا ٢ را نام برد.

سریال شرم

در سال ۱۳۸۸ احمد کاوری و داوود امیریان نامزد دریافت سیمرغ بهترین فیلم‌نامه برای فیلم‌نامه نفوذی از بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شدند.

همچنین او برای این فیلم جوایز متعددی از جمله دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم از بخش نگاه نو برای فیلم سینمایی نفوذی (مشترک با مهدی فیوضی) از بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین نویسندگی برای فیلم‌نامه نفوذی (مشترک با داود امیریان) از بخش نگاه نو بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دریافت کرد.

عوامل سریال شرم

تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری

کارگردان: احمد کاوری

نویسنده: سعید فرهادی

مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم

مدیر صدابرداری: فرخ فدایی

مجری طرح: وحید معدنی

مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان

تدوین: رضا کردبچه

طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور

مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان

موسیقی: مسعود سخاوت دوست

مدیر تولید: داوود معدنی

عکاس: معین باقری

مشاور رسانه ای: علی مرادخانی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال شرم نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال فاطمه گودرزی، ابوالفضل پورعرب، سیروس گرجستانی، نیما نادری، ماهور عفیفی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، امیر امیری، آشا محرابی، اردلان شجاع‌کاوه، سیاوش طهمورث و رهام حیدرعلی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال شرم چند قسمتی است؟

این سریال در 27 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی احمد کاوری ساخته شده است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما