شناسهٔ خبر: 67198973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

ارائه خدمات ناباروری به بیش از 9300 نفر با تعرفه دولتی در کرج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از ارائه خدمات ناباروری به بیش از 9300 نفر در مرکز درمان ناباروری دولتی در کرج و تولد 17 نوزاد حاصل از نتایج این درمان‌ها در این مرکز، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، شهرام صیادی با اشاره به ارائه خدمات ناباروری در مرکز درمان ناباروری کمالی کرج، اظهار کرد: یکی از اقدامات مثبت و موثری که در راستای قانون جوانی جمعیت در استان البرز انجام شد ، راه اندازی مرکز درمان ناباروی بیمارستان کمالی در سال 1401 در دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: از آبان ماه 1401 تا کنون بیش از 9300 نفر به این مرکز مراجعه کرده و بیش از 1200 زوج نابارور تحت درمان قرار گرفته و تا کنون 17 نوزاد حاصل از نتایج درمان های ناباوری در این مرکز  متولد شده اند.  

رئیس دانشگاه با بیان اینکه در البرز دو مرکز درمان ناباروی درسطوح سه و دو در بیمارستان های کمالی و امام جعفر صادق (ع) راه اندازی شده است، اظهار کرد: پیشرفته ترین و تخصصی ترین درمان های ناباروری زیر نظر متخصصین مجرب در این زمینه با تعرفه دولتی در بیمارستان کمالی ارائه می شود.

وی ادامه داد: خدمات درمانی و پاراکلینیکی همچون مشاوره، ویزیت ناباروری زنان، ویزیت مردان، ویزیت بارداری، سونوگرافی بارداری، انواع تست های تخصصی، انتقال جنین، اعمال تخصصی و پیشرفته ناباوری، انجام هیستروسکوپی IUI ، prp  مشاوره ژنتیک و دیگر خدمات در این مرکز   ارائه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما