شناسهٔ خبر: 67198395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پلیس تا آخرین قطره خون برای امنیت مردم جانفشانی می‌کند

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: فرزندان سبزپوش فراجا تا آخرین قطره خون برای امنیت مردم جانفشانی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حجت‌الله سفید پوست، امروز در مراسم تشییع شهید "اصغر خلیلی مهر" که در شهرستان ایذه برگزار شد اظهار داشت: امروز داریم وداع می‌کنیم با همرزم عزیزمان که در یک عملیات ناجوانمردانه به دست اشرار به شهادت رسید.

وی افزود: پیام شهادت این افسر عزیز و لایق که جان شیرین خود را برای امنیت مردم شهرستان ایذه فدا کرد این است که ما فرزندان سبزپوش فراجا تا آخرین قطره خون برای امنیت مردم جانفشانی می‌کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه امروز باز هم فراجا افتخار این را دارد که فرزند دیگری را تقدیم امنیت این مرز و بوم کند، عنوان داشت: کارکنان پلیس در جهت حفظ امنیت و آسایش مردم هر لحظه در مقابل هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی آماده جانفشانی هستند.

شهادت‌ها ما را قوی تر، محکم‌تر و با انگیزه‌تر می کند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: فرهنگ شهادت برای ما امنیت آفرین و برای دشمنان اسلام به شدت وحشت وار است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین یدالله گوهری در مراسم تشییع شهید "اصغر خلیلی‌مهر" که در شهرستان ایذه برگزار شد اظهار داشت: امنیتی که در حال حاضر داریم حاصل مجاهدت‌های بی‌وقفه نیروهای مجاهد فی سبیل الله در مجموعه انتظامی است.

وی با بیان اینکه درب شهادت برای کارکنان پلیس همیشه باز است، افزود: این شهادت‌ها ما را قوی تر، محکم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه شهدا سند افتخار و عزت ملی ما هستند، اذعان داشت: هر آنچه که امروز کشور ما دارد و در آینده به دست خواهد آورد قطعاً از برکت خون شهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گوهری بیان داشت: فرهنگ شهادت برای ما امنیت آفرین و برای دشمنان اسلام به شدت وحشت وار است.

عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدا، شهدای مجموعه انتظامی هستند

امام جمعه شهرستان ایذه گفت: امروز از عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدای اسلام، شهدای مجموعه انتظامی هستند که در همه صحنه‌های تامین امنیت مردم حضور دارند و جان خود را کف دست می گذارند تا امنیت مردم را فراهم کنند.

‌سیدمیثم موسوی در مراسم تشییع شهید اصغر خلیلی مهر که در شهرستان ایذه برگزار شد اظهار داشت: خداوند منان را سپاسگزاریم که فرهنگ ناب اسلام عزیز ما با شهادت گره خورده، شهادتی که اثر آن برای خود شهید و برای جامعه جاودانه خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه قطره قطره خون شهدای عظیم الشأن ما اثر دارد، افزود: امروز از عزیزترین و مظلوم‌ترین شهدای اسلام، شهدای مجموعه انتظامی هستند که در همه صحنه‌های تامین امنیت مردم حضور دارند و جان خود را کف دست می‌گذارند تا امنیت مردم را فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان ایذه خاطرنشان کرد: قبل از تسلیت باید تبریک عرض کنیم به داشتن همچین جوانانی که حاضرند به معنای واقعی کلمه تا پای جان و آخرین قطره خون از مردم‌شان محافظت کنند.

وی در ادامه رشد چنین جوانانی در میان ما مایه افتخار دانست و افزود: خدا را شاکریم جوانانی همچون شهیدان خلیلی‌مهر، قنبری، غلامی، غریبی، موسوی و مومن‌زاده تا پای جان پای ملت و امنیت مردم‌شان ایستادند.

‌موسوی عنوان داشت: خوشا به سعادت این جوانان که به درجه رفیع شهادت که بهترین نوع مرگ است، رسیدند که قرآن آنان را زنده و ناظر بر اعمال ما می داند.

امام جمعه شهرستان ایذه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خون شهیدان تضمین می‌شود، خاطر نشان کرد: کشور عزیز ما ایران از بدو انقلاب دشمن و طمع‌کار دارد که قصد دارند تیشه به ریشه این نظام بزنند اما این آرزو را بیش از چند سال است که به گور برده‌اند و دلیل آن جوانان عزیز و با بصیرت ماست که در میدان های جهاد تشخیص صحیح را می دهند دادند و به‌ موقع اقدام کنند.

شهادت راه رستگاری است

فرماندار شهرستان ایذه گفت: به خداوند کعبه که مولای متقیان به آن قسم خورد شهادت راه رستگاریست.

حسن نبوتی در مراسم تشییع شهید "اصغر خلیلی‌مهر" که در شهرستان ایذه برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه این شهید عزیز رستگار و سعادتمند شد ولی از داشتن مجاهدی جان بر کف محروم شدیم.

وی افزود: خدا را شکرگذارم که توفیق استشمام عطر این شهید را دارم، شهیدی که برای امنیت جامعه به شهادت رسید، شهیدی که لباس مقدس سربازی و جانفشانی را بر تن پوشید و از مرزهای این کشور و ایجاد نظم و امنیت جای جای این کشور فداکاری کرد.

فرماندار شهرستان ایذه در وصف منزلت مقام شهادت اظهار داشت: به خداوند کعبه که مولای متقیان به آن قسم خورد شهادت راه رستگاریست، شهید خلیلی مهر رستگار شدی و ما این رستگاری را به شما تبریک می‌گوییم.

نبوتی خاطرنشان کرد: از حضور پرشور همه خواهران و برادران، خانواده‌های معظم شهدا که در مراسم تشییع باشکوه این شهید والامقام حضور داشتند، تشکر می‌کنم.

به گزارش تسنیم، در پی گزارش و تماس تلفنی برای رسیدگی به یک مورد در یکی از خیابان‌های شهر، ستوان یکم اصغر خلیلی‌مهر جهت رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدکه در هنگام حضور مأموران در محل، با شلیک از یک زمین خالی به‌سوی آنها، یکی از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/735/.

نظر شما